Det som er kjipt med Pepsi Max..

Chevron

Gift med forumet
Julibarna 2019
Juliknøttene 2022
er at når en vil snu trenden å drikke masse vann igjen, så smaker vann svett, gammel gubbe [&:]

Å jeg som elska vann da!

&%¤"&%#PepsiMax#¤¤%#"#%&¤/(&

Er ikke noe hjelp i smakssette vannet med sitron o.l. heller, for det smaker jo pyton i seg selv [8D]

Andre slitere?

Kunne ikkje vært meir enig[&o]
Trapper ned med sukkerfri is-te idag og igår [8D]

jeg blander bringerbær og apelsin saft fra funn som står i kjøleskapet helle tiden

Ta deg en joggetur, eller tren deg gjennomsvett. Da smaker vann godt igjen. Gjorde det her jaffal[:)]

ORIGINAL: bondekone

jeg blander bringerbær og apelsin saft fra funn som står i kjøleskapet helle tiden

Det er jo et bra alternativ, men aspartamen ruler vel i Funsaften også, så det blir mer et (kanskje litt bedre) alternativ til Maxen [:)]

Vann er vel det ultimate for en krympende kropp, så vann skal den få altså [8D] Men smaksløkene gråter litt [8D]

ORIGINAL: *Tåka*

Ta deg en joggetur, eller tren deg gjennomsvett. Da smaker vann godt igjen. Gjorde det her jaffal[:)]

Godt tips [:D] Skal definitivt prøves! Savner det gode forholdet vi hadde, jeg og vannet [:D]

ORIGINAL: KonTrolla

Det er jo et bra alternativ, men aspartamen ruler vel i Funsaften også, så det blir mer et (kanskje litt bedre) alternativ til Maxen [:)]

Vann er vel det ultimate for en krympende kropp, så vann skal den få altså [8D] Men smaksløkene gråter litt [8D]
jeg ble anbefalt funn safta i stede for pepsi max fra overvektsklinikken i oslo, var bedre å drikke det en å ikke klare å få i seg nok væske løpet av dagen

ORIGINAL: vetlemeg

Fint å høre [:D]

Her lager jeg avtaler med meg selv, om at det skal ned minst 2 liter vann før jeg kan kose meg med ET GLASS i kveld [8D] Men fy som det smaker [&:](Har jeg sagt det..? [8D])

ORIGINAL: *Tåka*

Godt tips [:D] Skal definitivt prøves! Savner det gode forholdet vi hadde, jeg og vannet [:D]

Lykke til, det går nok veldig fint og kjapt[:D]

jeg ble anbefalt funn safta i stede for pepsi max fra overvektsklinikken i oslo, var bedre å drikke det en å ikke klare å få i seg nok væske løpet av dagen

Det skla jeg definitivt ha i bakhodet [:D] Takk for tips!

Fint å høre [:D]

Her lager jeg avtaler med meg selv, om at det skal ned minst 2 liter vann før jeg kan kose meg med ET GLASS i kveld [8D] Men fy som det smaker [&:](Har jeg sagt det..? [8D])

[:D][:D]

Det smaker bedre etterhvert, det bare er bedritent der og da [:D]

Hehe!

Hjelper litt på her at jeg har kjøleskap/fryser med isbit-dispenser.
Vannet må i hvertfall være skikkelig kaldt!!!

...men: ja takk, BEGGE deler [:D][;)]

holder på med nedtrapping her også gitt! gått ned til 1,5-2 liter per dag til 1-2 bokser[8D] er andre dagen min bare da[;)]

Løsningen kan være å bli gravid [8D]

Jeg drakk umenneskelige mengder pepsi Maxi, men med én gang jeg ble gravid smaker det plutselig helt forferdelig! Klarer ikke en slurk en gang... Så da satser jeg på at jeg klarer å holde meg etter at barna er født også, det er jo ikke akkurat en god vane... Selv om det smaker utrolig godt (sånn til vanlig...)[:D]

Hadde det bare vært det som hadde vært kjipt med Pepsi Max så... Jeg er ekstremt avhengig... [X(] 2-3 ltr hver dag, hvis ikke blir jeg uggen og får rett og slett abstinenser. Jeg har prøvd. Trodde jeg skulle bli avvent da jeg tok mandlene siden det ikke er lov å drikke brus. Endte med å røre ut kullsyra [8D]

Samme her [8D]

Helt utrolig nok så klarer jeg meg fint, det har vært verre ting jeg har slutta med, godis f.eks. Kanksje jeg ikke er SÅ avhengig, men jeg har aldri klart å drikke det bare for å drikke, MEN derimot vært avhengig av å drikke pepsi max hvis jeg skulle spise noe, nesten så at hvis jeg ikke hadde pepsi max så ville jeg ikke spise [8D]

Men jeg har bare bestemt meg [:D]

Når jeg slutta med brus (mega avhengig i mange år) så begynte jeg å drikke eplejuice. Når jeg ble lei det smakte vann plutselig fantastisk godt igjen. Den hersjens julebrusen kastet meg av vannvogna igjen men syns vann smaker fantastisk enda og det er jo bra, drikker fortsatt mye vann heldigvis.

Back
Topp