Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Må bare innskyte at Gustav har fått sin første kjæreste. Så snart blir jeg vel farmor....
Nei Lenemor. Jeg mistenker faktisk ikke deg...Eller gjør jeg? Enhver uten åpenlyst erklært graviditet er under mistanke. Untatt de uten eggstokker. Så det er altså ikke meg heller.
Johanna som har proklamert i over ett år at hun ALDRI skal ha noen kjæreste har plutselig fått seg en hun også - eller, jeg vet ikke, i forrige uke hadde hun i alle fall det, men når jeg spurte om det tidligere i uka ble hun så fornærmet over spørsmålet at hun begynte å gråte... snakk om emosjonell unge
OM jeg skulle være gravid så vil jeg i alle fall klage på denne mensen som kommer hele tiden - sist blødde jeg i sju hele dager!
og den hemmelige gravide er heller ikke meg.. tilfelle dere lurte på det liksom... jeg har heller ingen sterk mistanke om at det er monica.. hun er for lite hormonell til det.. :p