Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Ja jeg vet [:@] Jeg er flyforbanna!! For jeg har jo kommet inn i den fine rytmen med å gå tur tidlig på morgen, men når det snør som dette, og blåser helt sykt er det uaktuelt å gå!! Får sette meg på sykkelen forann Tv istedet jeg da.. BLÆH!
Hater vinteren!! Skulle ønske det var sommer [:(]
Jaja.. det finnes jo egentlig ikke dårlig vær, bare dårlig klær! Er det ikke det de sier da?? BULLSHIT!
God helg alle sammen! Måtte dere kose dere masse [;)]
[&:][&:][>:][:o]Huff,stakkars dere[:o][&:]Er helt tragisk at det snør i slutten av mars[&:]
Her kom det snø sist søndag,men no ligger den bare på bakkene og i gammle brøytekanter.
VIL HA VÅR OG VARMT VÆR NÅÅÅÅ!!!
[8D]
Ha en flott helg snupper,pakk dere under teppet med en god film[:)]
Ja, veit du kva, snør her og, ikkje komt fullt så mykje, men er nå eit par cm.. Huff og huff. Blei skikkelig skuffa når eg stod opp altså..[&o][&o][&o]
Var jo sååå glad tidligere i veka når sola skinte og det var blå himmel[:)][:)] trudde jo virkelig at no var våren på vei.. Så feil kan ein ta..[&:]
God helg til alle!! Me må nok reise til V-øy i dag, skal i bursdag i morgen kveld! Håper eg får kvilt meg litt og ikkje vakner med vondt i bekkenet, har ein tendes til å gjer det der. For senga er sikkert like gammel som M er..og dermed godt brukt og haaaard..[8|] Jaja, nok klaging no!