Det snør

twinanne

Forumet er livet
Jeg tror sannelig det blir litt av en jobb i morgen jeg, må nok måke litt før man kan dra på jobb, det er det værste jeg hvet, krysser fingrene for at det stoppe å snø nå. Min mann har måket like før kl. 2100 siste gang, jeg håper at det holder så man kan ta måkingen etter jobb i morgen.

Hvor ble nå det vårværet av da, skal til Porsgrunn og ta akkupunktur i morgen jeg og drar litt tidlig fra jobb, det er ikke noe koslig med biltur på en time når været er slikt, hadde jo ikke trodd at det skulle bli slikt vær nå.

Her snødde det i hele går, og det snør ennå.
Huff, blir så deprimert av dette været, vil ha VÅR.

Og det snør fortsatt, så det blir en slitsom kjøretur til Porsgrunn idag, på toppen av dette så var jeg så klønete til morgenen i dag, sklei og vrikka/strakk beinet så vondt i kneet og vristen, kan ikke rette det ut skikkelig, så da skal det bli koslig med en times kjøring vær veg frem og tilbake til Porsgrunn og akkupunktur timen min, har heller ikke lyst til å avlyse den, så jeg får bare bite tennene sammen og slutte å klage til dere også.[&:]
Men ellers så har jeg ordnet opp i de andre problemene mine, snakket med de på Porsgrunnsklinikken så da blir det 21 dager med nedregulering før sprøyte start istedenfor 14 dagers nedregulering, dette betyr at jeg kan få akkupunktur ved egginsetting i uke 19, yippi.[8D]

ORIGINAL: twinanne

Og det snør fortsatt, så det blir en slitsom kjøretur til Porsgrunn idag, på toppen av dette så var jeg så klønete til morgenen i dag, sklei og vrikka/strakk beinet så vondt i kneet og vristen, kan ikke rette det ut skikkelig, så da skal det bli koslig med en times kjøring vær veg frem og tilbake til Porsgrunn og akkupunktur timen min, har heller ikke lyst til å avlyse den, så jeg får bare bite tennene sammen og slutte å klage til dere også.[&:]
Men ellers så har jeg ordnet opp i de andre problemene mine, snakket med de på Porsgrunnsklinikken så da blir det 21 dager med nedregulering før sprøyte start istedenfor 14 dagers nedregulering, dette betyr at jeg kan få akkupunktur ved egginsetting i uke 19, yippi.[8D]

Så bra det ordnet seg. Her snør det ennå, huff. Når skal det gi seg ?

Back
Topp