Det snør her :p

Henriettemamma09+12

Elsker forumet
Fint med litt snø da, men er jo tidlig :) Hehe Godt vi har skifta til vinterdekk :)

Her har det snødd og lagt seg for 2. gang.. Som svigermor sier: snøen skal komme å legge seg 3 gang før den blir! ;) Så bare en gang igjen!!! :D I dag har jentene tatt fram skia og vi har lagd snømann!! :D Glad i snø jeg! :D

åh, heldiggris! jeg venter såå på snøen, men ut fra værvarselet ser det ut til at jeg må vente en stund..

brrr kaldt :P

Er glad i snø jeg også, men kan godt vente til slutten av neste måned ;-)
Bare håper jeg får på meg utedressen min enda da :-p

Her har det vært haggel og regn :p Men snøen kommer vel snart den også :)

Syns det er kjempekoselig :D håper den kommer sånn at den legger seg! Syns denne årstiden er så koselig :)

hvor bor dere henn som har fått snø???

Her har det ikke snødd enda (sørlandet) men var skikkelig is på bilen i dag, og vi har ikke siftet dekk enda :( må gjøre det i morgen er planen...

Mi ( nr 2 på vei) skrev:
hvor bor dere henn som har fått snø???

Her har det ikke snødd enda (sørlandet) men var skikkelig is på bilen i dag, og vi har ikke siftet dekk enda :( må gjøre det i morgen er planen...

var is på bilen her for ett par uker siden .. Bor på Vestlandet, Sogn og fjordane :)

Så kooseligt..det gir jo så masse stemning

Oi, det var tidlig. Her har vi bare hatt en frostnatt, og langt fra snø. Heldigvis, jeg er ikke så glad i vinteren og nå har vi hatt to uvanlig snørike vintre til her å være. 

Vi må få bytta dekka, ja. Får minne mannen på det, så får vi vel gjort det til helga!

For to dager siden snødde det litt her ute, mye på fjelltopp. Vi skulle dra på butikken sammen, men han spurte pent om jeg kunne bli hjemme, så jeg begynte å lure. Han var redd for sommerdekk som han har på bilen sin. Jeg forsto at han er redd for det kunne skje noe med meg og baby i magen, og skrev ned en handleliste til ham :) Heldigvis kom han seg trygt hjem med handleposer fulle av deilig mat og juice :D

Back
Topp