Det snør,det snør..tiddelibom

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Hjelpe meg som det snør i Bergen i dag:eek:
Jeg og veslegutt kom nylig inn fra trilletur til butikken,prøve lage middag klar til mannen er hjemme;)
Vognen og jeg så ut som to snømenn:p Veldig kos med snø,så sant jeg kan sitte inne å se på det daler ned:rolleyes:
Snør det hos deg også?:)

Snør masse her oppi Nord og :/
Kan ikkje heeeeilt sei meg så veldig gla i all den snøen...

Sent from my iPhone using BV Forum

Åå så koselig :) snør ikke her på østlandet enda, men håper det kommer snart! :D

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Koselig stemning ute i dag, ja :D
Men litt ekkelt å gå ned bakken til barnehagen med mini i bæresele og snuppa på hoften.

Det snødde hos oss i går også ja, ikke voldsomme mengder men det la seg jo noen cm.
Nok snø til å konkludere at vogna vår suuuger på vinterføre :(
Så nå vet jeg ikke helt hva vi skal gjøre her, er avhengig av å kunne bruke vogna uansett vær.
Kan man klage/heve kjøp om en vare ikke svarer til forventingene? Jeg mener nemlig at man skal kunne forvente at en norskdesignet vogn skal kunne brukes ute i snø..... Bah!

Det snødde hos oss i går også ja, ikke voldsomme mengder men det la seg jo noen cm.
Nok snø til å konkludere at vogna vår suuuger på vinterføre :(
Så nå vet jeg ikke helt hva vi skal gjøre her, er avhengig av å kunne bruke vogna uansett vær.
Kan man klage/heve kjøp om en vare ikke svarer til forventingene? Jeg mener nemlig at man skal kunne forvente at en norskdesignet vogn skal kunne brukes ute i snø..... Bah!

Huff, så kjedelig da:/ Hva vogn er det dere har?:)
Jeg fikk testet vår i går, og det gikk veldig fint iallefall:)

snødde litt her i går også, men ikke så mye, hvis det først skulle snø, kunne det kommet litt mer synes jeg, slik at det blir mer å gjøre for barna i snøen (har en 3 åring som ble overlykkelig når det kom snø hehe) og det blir litt godt, stødig vinterføre :-)

Huff, så kjedelig da:/ Hva vogn er det dere har?:)
Jeg fikk testet vår i går, og det gikk veldig fint iallefall:)
Stokke crusi har vi.. Plasthjul, som er litt mindre i forkant enn bak. Med slaps først og så tung våt snø etterpå dyttet jeg vogna oppå snøen for å få hentet Thale på skolen i går.. Følte og at vogna sklir oppå/i snøen i svinger/hellinger :(

Stokke crusi har vi.. Plasthjul, som er litt mindre i forkant enn bak. Med slaps først og så tung våt snø etterpå dyttet jeg vogna oppå snøen for å få hentet Thale på skolen i går.. Følte og at vogna sklir oppå/i snøen i svinger/hellinger :(

Æsj da, det er jo fryktelig kjedelig:( Det er jo en vogn som koster litt også....så på den selv faktisk...kan jo gå innom butikken å høre om det er noe man kan gjøre for å få den bedre? bytte hjul eller noe? Hmm...får vel ikke ny vogn:/

Back
Topp