Det SNØR!

*rugekassen*

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
og ikke en er ute å brøyter hovedveiene, er over 10 cm med snø her... grrrrr tok en snurrom med bilen (heldigvis etter jeg hadde levert ungene) så tørte ikke kjøre mer.. ringte veitrafikksentralen - nei, var det nødvendig med brøyting?? grrr snakk om å tirre på seg ei gravid hehe blei heldigvis henta og kjørt hjem av en med vinterdekk.. kom mai du skjønne milde...!

Her i Bergen våknet vi til nsnø, men det har heldigvis gått over i regn nå. Godt er det. Sommerdekk på bilen, :S

Ja det var hagl når vi stod opp, så var det plutselig hvitt.. sommerdekk her og.. :p en som spurte meg hvorfor jeg ikke la om dekk.. dekkskift er ikke akkurat min greie ;) håper det kommer regn her og snart!

Vi har heldigvis ikke skiftet dekk enda. Hadde legetime i dag morges og da var det kjempeglatt, veldig glad for vinterdekkene da :)

Var sludd her når vi sto opp!! Jammen sa jeg mai!! I fjor grillet vi på denne tiden og hadde sommer omtrent!! Å, som jeg ser fram til sol og grønne bakker og blader, blomster og det som er :)

snødde her i går kveld, og når samboer dro til jobb i morges hadde bilvinduene fryst.. Nå har heldigvis alt forsvunnet igjen, men synes snøen kan holde seg langt borte i mai!

Back
Topp