det smitter

twinanne

Forumet er livet
Når jeg ser alle de søte/fine bildene dere legger ut, for så lyst selv....
men nå må jeg skjerpe meg, jeg har sagt at jeg skal verne om min lillegutt og ikke ta valget for ham.....[8D]

Ikke legge ut bilder ikke legge ut bilder - skerp deg nå twinanne ikke legge ut bilder av godgutten.

Men jeg setter veldg pris på å få se bilder av de andre da så det er sagt , ingen ting er kosligere enn barnebilder...øh...koslig å se bilder av dere mødrene også...men dere er ikke like søte da[8D]

Jeg oxo syntes det er så koselig å se på alle disse søte små..

Jeg klarer ikke å la være å legge inn bilder[:)]

Har lyst å legge ut bilder jeg også, men foretrekker å være mest mulig anonym her inne.

Kan jo legge ut bilder på hemmelig da....men er vel liten aktivitet der?

ORIGINAL: Tvilling74

Jeg oxo syntes det er så koselig å se på alle disse søte små..

Jeg klarer ikke å la være å legge inn bilder[:)]

Lot være i lang tid, men nå er jeg mer liberal=) Men bare jeg som får lov å legge ut bilder av han da..

twinanne: Kanskje du burde få deg en blogg du kan skryte litt på? :) En blogg med passord slik at du har kontroll på hvem som kan lese den og ikke..

ORIGINAL: Drømmefangeren

twinanne: Kanskje du burde få deg en blogg du kan skryte litt på? :) En blogg med passord slik at du har kontroll på hvem som kan lese den og ikke..

Har såvidt startet på en Libero sin blogg, den er passordbeskyttet men tsoppet opp..er bare min tvillingssøster som har fått passordet der enda.
Men usikker på om jeg orker å blogge, har egentlig ikke tid til å være på Facebook og BV heller, skulle jo gjort noe mer kreativt og så kommer sommeren nå.[8D]

ORIGINAL: twinanne

Har såvidt startet på en Libero sin blogg, den er passordbeskyttet men soppet opp..er bare min tvillingssøster som har fått passordet der enda.
Men usikker på om jeg orker å blogge, har egentlig ikke tid til å vætre på Facebook og BV heller, skulle jo gjort noe mer kreativt og så kommer sommeren nå.[8D]

Man må jo ikke blogge hver dag.. trenger tilogmed ikke å skrive noe..bare legge ut bilder når man virkelig føler for å skryte litt:) Det er herlig å skryte litt av sine aller kjæreste ;)
"Et tygg og du er hekta, hekta, hekta, hekta...."

Har såvidt startet på en Libero sin blogg, den er passordbeskyttet men soppet opp..er bare min tvillingssøster som har fått passordet der enda.
Men usikker på om jeg orker å blogge, har egentlig ikke tid til å vætre på Facebook og BV heller, skulle jo gjort noe mer kreativt og så kommer sommeren nå.[8D]

Man må jo ikke blogge hver dag.. trenger tilogmed ikke å skrive noe..bare legge ut bilder når man virkelig føler for å skryte litt:) Det er herlig å skryte litt av sine aller kjæreste ;)

He he...sikkert når man kommer igang[8D]
Men den på Libero er nok litt mer finesser en en blogg da...kan vel samenlignes mer med en hjemmeside vil jeg tro...har ikke tittet noe på skikkelige blogger jeg.

He he...sikkert når man kommer igang[8D]
Men den på Libero er nok litt mer finesser en en blogg da...kan vel samenlignes mer med en hjemmeside vil jeg tro...har ikke tittet noe på skikkelige blogger jeg.

Hmm.. du kan forresten også skryte på facebook.. (der kan man velge selv hvem man vil skal se bildene)

Back
Topp