Det slutter å verke snart ikkesant?

• Trådstarter Trådstarter søteste
  • Opprettet Opprettet
S

søteste

Guest
Jada, i går var dagen. Jeg klarte å sette lillefingeren min mellom døra og min samboer skjønte ikke hva som holdt døra åpen så han dro litt ekstra til. Hele endte med at fingeren sprakk og blodet bare silte. Jeg ble stripset og plastret, men det verker forferdelig og jeg kan ikke være nær noe? Blodet renner enda og vi har byttet plaster ett bar ganger nå. Noen som har gjort det samme? Hvor lenge var fingeren så øm da? Føler meg fryktelig handikappet her... :)

Det skjedde meg for mange år siden, jeg måtte sy å fingertuppen min ser nå ut som en rompe..:)

I fingrene har man ofte vondt i flere dager når man har skadet dem..vi har så mye nerver der, og bruker nevene så mye.

Jeg har ikke opplevd det selv, men må bare si auuuuuuu!

Jeg gjorde noe av det samme med min lillebror da vi var små, han holdt i dørkarmen på den siden av døra hvor hengslene er, for han stod og så på de som pusset opp i gangen vår. Det var snø, så jeg skulle bare lukke ytterdøra jeg, og tok skikkelig i så den smalt i lås. Husker handa hans var full av blod, og husker hvor livredd jeg var, og at jeg lå på rommet og gråt. Mamma hadde tatt han med til legevakta, mens stefar hadde vel egentlig ignorert meg...

Det værste er at lillebror klarte å gjøre det samme en gang til i en bildør, han gjorde det selv denne gangen, og med samme finger. Siste gangen puttet de fingeren i en sånn plastboks som de teipet på plass, så han ikke skulle skade den mer. :p

Uff, stakkars vill jeg si. For ja, det var skikkelig auu, følte meg som den dritungen der jeg stod med fingeren som drypper blod og harde tak i rygg og mage og gråt. Hihi Var en stund der jeg ikke viste helt hva som gjorde vondt. Det er en lege som så på den og mente det skulle holde med strips så hun ordnet det heldigvis, da slapp jeg legevakten iallefall. Men jeg blir gal av den verkingen og det at jeg ikke får brukt hånda. Men må vel bare ha tolmodighet da:)

Back
Topp