Det skulle ikke vært lov ...

Chello

Forelsket i forumet
...å finne ut at en er gravid sååååå tidlig :/ testet positiv 7 dager før ikm ...!! og siden den tid har dagene sneglet seg fremover, så var jeg på ul i noe jeg trodde var uke 6, og får da beskjed om at, nei nei nei, du er nok bare 4 uker du :/, back to start.. I morgen er jeg 6 uker, og det føles som jeg har vært gravid i 5 måneder... Noen andre med samme følelse, eller er det bare jeg som er forferdelig rastløs? ;)

Hehe skjønner hva du mener. Sist gang gikk det vannvittig seint, og spesielt i begynnelsen. Syns dagene har gått treeegt nå og,fikk jo positiv test relativt tidlig. Så det er bare å smøre seg med tålmodighet! Ekstra kjipt med beskjeden du fikk og ble satt tilbake da,spesielt så tidlig..da står jo tiden stille!!

Uff ja, får finne frem tålmodigheten. Godt jeg skal tilbake på jobb på tirsdag, regner med tia går litt fortere da ;)

kjipt å bli satt tilbake

men det er sikkert mulig, jeg testet svakt positivt på ettermiddagsurin 3+2

jeg testet en uke før ikm og den var positiv,nå har jeg skyhøy hcg hvor den forteller at jeg er mye lenger men er 6 uker bare på mandag... det kan være 2 eller mola,sjekk det opp vennen, jeg skal på ul på mandag,forhåpentligvis får jeg svar da...

Ooooooooi, kan du ha toooooo :D skummelt ;) skal på ul på torsdag faktisk, 6+5, da bør vi vell se et bankete hjerte?

Testet også positivt 7 dager før ikm, og syns dagene/ukene går sååå tregt.. Men syns faktisk denne uken gikk raskere, fordi jeg begynte på jobb igjen på mandagen. Og i dag var det faktisk første dagen med morgenkvalme. Ja, det må være kjedlig å bli satt tilbake :S 

Jeg testet også veldig tidlig denne gangen, 10 dpo (4 dager før IKM). Vi var på ferie, og det ble litt vin på kveldene, så jeg følte for å teste. Da fikk jeg en svaaak strek, som ble sterkere opp mot IKM.
Hvis jeg regner tilbake var jeg vel da 3+3 eller noe slikt da jeg testa positivt, sykt tidlig! Så jeg har visst dette i halvannen uke, men runder bare 5 uker i morgen. Dette blir et laaangt svangerskap...

Back
Topp