Det skjer jo ingenting!!?!

Dilbertina

Forumet er livet
*Aprilbaby 2018*
Nå er det fire uker siden jeg tok ut spiralen, og det er ingen tegn til tanta!! Følte meg skikkelig gravid en periode, men nå kjenner jeg lite eller ingen symptomer. Men hormonspiral skal jo ikke forstyrre syklusen på nå som helst måte, så TR burde jo vært her nå?????? Tappen er høyt opp, bakovervent og relativt hard. Men testa meg senest på lørdag, og den var negativ.. Noen som har lignende opplevelser? Eller noen som har en anelse om hva som skjer? Andre som har hatt hormonspiral?

Venter spent....

Se der ja!! og om det hadde tulla med syklusen hadde du jo ikke fått mensen så raskt etterpå! Skjønner ingenting jeg.. Gynekologen sa jo ganske så tydelig at jeg kunne bli gravid 24 timer etter at spiralen var tatt ut. Så hvor blir det av tanta!!?? Grrrr[:@]

hehe, jada. og mener bestemt jeg hadde el for 15 dager siden, pga en bitteliten blødning. Så det er derfor jeg venter på tanta, for jeg testa meg på lørdag, og den var negativ.... Vil få den nå så vi får prøve på nytt!!

Kjenner til dette. Ventet i 40 dager på å få mensen etter pilleslutt, og når den kom varte den i to dager, og jeg blødde nesten ikke. Etter dette har jeg hatt masse vondt i magen, og også fått det jeg kaller en "bollemage". l tillegg har jeg andre gravi-tegn, men tror du jeg tester positivt? Å neida!!!! Sikkert bare kroppene våre som er helt i ulage. Tror i allefall min er skikkelig sur fordi jeg har sluttet med hormonene!!

Ønsker deg lykke til! Håper du er gravid, og at du bare har testet for tidlig.

Hold oss oppdatert da.

Klem, M

Ja, jeg skal holde dere oppdatert. Enten dere vil det eller ikke[;)] Hm, det må vel være kroppen som er i ulage, men det er så irriterende når legen sier at spiralen ikke funker slik! Menmen,er vel ikke annet å gjøre enn å smøre seg med tålmodighet. Har time til legen neste uke for noe annet, så skal ta en test der om ingenting skjer... Ønsker deg også lykke til!!! Håper kroppen din tar seg sammen og oppfører seg slik den skal snart! [;)]

hmmm... I dag er mensmurringene tilbake, etter ca en ukes opphold. Skjønner virkelig ingenting, kroppen er på bærtur... Altså to uker med stikkinger i livmor-området, en uke med nesten ingenting, og så murringer igjen.. Kanskje tanta dukker opp nå i løpet av dagen da... [&:] rimelig seint i såfall!

Back
Topp