Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: arquinne
ORIGINAL: Puseline
haha hva med oss uten noen ferdig utdanelse da?? vet vi ingen ting vi da haha
Joda, det har bare noe med hvordan ting blir sagt. [:)]
ORIGINAL: Sicily
ORIGINAL: Piffi Allkrydda
Hahaha, at DU Sicily aldri er frekk mot noen FØRST, det er vel DET som er dagens her! [8D]
Eller er det på tide å gå litt i seg selv her, kanskje?
Har jeg sagt det da? Sa bare at jeg er frekk mot de som er frekke mot meg.. [;)]
ORIGINAL: arquinne
Vet du, Arquinne nå blir det jo nesten så jeg lar vær å si noe om det kun av prinsipp..
Som jeg skrev i den andre tråden; jeg er frekk mot de som er frekke mot meg først.
Deg om det.
Takk for egen tråd forresten. Du har vel hatt noen av dem du og. [:D]
ORIGINAL: xCamillax
Hahaha, at DU Sicily aldri er frekk mot noen FØRST, det er vel DET som er dagens her! [8D]
Har jeg sagt det da? Sa bare at jeg er frekk mot de som er frekke mot meg.. [;)]
Ja, du sa faktisk akkurat det.
ORIGINAL: Refleksheks
Vet du, Arquinne nå blir det jo nesten så jeg lar vær å si noe om det kun av prinsipp..
Som jeg skrev i den andre tråden;. jeg er frekk mot de som er frekke mot meg først
]
HER skreiv du det.
ORIGINAL: xCamillax
Ja, du sa faktisk akkurat det.
Hvor da? Jeg skrev; "jeg er frekk mot de som er frekk mot meg først. "
Ikke "jeg er aldri frekk først"..Eller "jeg er kun frekk mot de som er frekke mot meg først."
ORIGINAL: gotherina
"du er dust!" "næie, du er dust"
"du var dust først!"
er vi 10år??
[8|]
Nei, akkurat i dag er vi ca 4.. Gøy å være drittungebarnslig. [:)]
ORIGINAL: hønselovisa
ja kjære deg du er alltid frekk.. om noen er før eller etter deg spiller ingen roll, du er alltid bedreviter, som absolutt vet best!det er irriterende som mygg og du bær lære å svelge noen kameler!snakker ikke direkte om feber tråden, den bryr jeg meg ikke om, men ALLE TÅRDER du skriver i.. som begynner med hva med å heller gjøre som meg omentrent!ikke alle er så harhuda som du er, ikke alle tåler dritten din når de spør om råd!skjerp deg!og skaff deg selvinsik, medfølelse og sympati.. eller bare slutt å tro du er bedre enn alle andre!