Det skal jeg huske..

Sicily

Forumet er livet
At man ikke kan svare på noenting annet enn det man har utdannelse til.. Den var ny.. Så alle; jeg og dere har ingen rett til å uttale oss om ting vi ikke er utdannet for å vite!

Dagens.. Hehehe..

Vet du, Arquinne nå blir det jo nesten så jeg lar vær å si noe om det kun av prinsipp..
Som jeg skrev i den andre tråden; jeg er frekk mot de som er frekke mot meg først.

haha hva med oss uten noen ferdig utdanelse da?? vet vi ingen ting vi da haha

ORIGINAL: arquinne

ORIGINAL: Puseline

haha hva med oss uten noen ferdig utdanelse da?? vet vi ingen ting vi da haha

Joda, det har bare noe med hvordan ting blir sagt. [:)]

nå svarte jeg kun ut fra hva som står i denne tråden men leste hva denne tråden egentli sikkter til nå etter jeg svarte

ORIGINAL: Piffi Allkrydda

Hahaha, at DU Sicily aldri er frekk mot noen FØRST, det er vel DET som er dagens her! [8D] 
Eller er det på tide å gå litt i seg selv her, kanskje?

Har jeg sagt det da? Sa bare at jeg er frekk mot de som er frekke mot meg.. [;)]

faen.. jeg har ikke utdannelse.. da får jeg bare slette meg.. visste ikke at det sto skrevet på babyverdens sine sider at : for at du skal få si noe i forumet så må du gi oss bevis på at du har blitt utdannet. ^^[8D]

ORIGINAL: Sicily

Hahaha, at DU Sicily aldri er frekk mot noen FØRST, det er vel DET som er dagens her! [8D] 

Har jeg sagt det da? Sa bare at jeg er frekk mot de som er frekke mot meg.. [;)]

Ja, du sa faktisk akkurat det.

ORIGINAL: arquinne

Vet du, Arquinne nå blir det jo nesten så jeg lar vær å si noe om det kun av prinsipp..
Som jeg skrev i den andre tråden; jeg er frekk mot de som er frekke mot meg først.

Deg om det.

Takk for egen tråd forresten. Du har vel hatt noen av dem du og. [:D]

Hvor står navnet ditt på tråden? Innbilsk eller?

ORIGINAL: xCamillax

Hvor da? Jeg skrev; "jeg er frekk mot de som er frekk mot meg først. "

Ikke "jeg er aldri frekk først"..Eller "jeg er kun frekk mot de som er frekke mot meg først."

ORIGINAL: Refleksheks

Som jeg skrev i den andre tråden;. jeg er frekk mot de som er frekke mot meg først

]

HER skreiv du det.

Jeg vet utmerket godt hva jeg har skrevet, og det står det ingenting om at jeg aldri er frekk først, eller kun er frekk mot de som er frekke mot meg først.

ORIGINAL: xCamillax

Hvor da? Jeg skrev; "jeg er frekk mot de som er frekk mot meg først. "

Ikke "jeg er aldri frekk først"..Eller "jeg er kun frekk mot de som er frekke mot meg først."

Nei stemmer det. Du er rett og slett frekk mot alle.

"du er dust!"   "næie, du er dust"  

"du var dust først!"

er vi 10år??

[8|]

ORIGINAL: gotherina

"du var dust først!"

er vi 10år??

[8|]

Nei, akkurat i dag er vi ca 4.. Gøy å være drittungebarnslig. [:)]

ORIGINAL: gotherina

"du var dust først!"

er vi 10år??

[8|]

Nei, akkurat i dag er vi ca 4.. Gøy å være drittungebarnslig. [:)]

tydligvis[8|]

ORIGINAL: hønselovisa

ja kjære deg du er alltid frekk.. om noen er før eller etter deg spiller ingen roll, du er alltid bedreviter, som absolutt vet best!det er irriterende som mygg og du bær lære å svelge noen kameler!snakker ikke direkte om feber tråden, den bryr jeg meg ikke om, men ALLE TÅRDER du skriver i.. som begynner med hva med å heller gjøre som meg omentrent!ikke alle er så harhuda som du er, ikke alle tåler dritten din når de spør om råd!skjerp deg!og skaff deg selvinsik, medfølelse og sympati.. eller bare slutt å tro du er bedre enn alle andre!

Amen!

Back
Topp