Det skal ikke være lett...

~lykkelig med barn~

Elsker forumet
Juli13-jentene
Etter å ha ventet to måneder på svar om egenkapital, søkte vi finansieringsbevis med info om at dette ville vi få svar på i løpet av en uke. Den gang ei....
Fikk mail med opplysning om at vi nå må vente minst 6 uker pga. stor pågang...
I tillegg ba de oss slette søkanden for å lette på deres arbeidsmengde!
Hva????? Vi vil jo ha et finansieringsbevis før visninger. Jeg sletter ikke søknaden min, for å risikere å måtte vente i 6 nye uker når vi da søker på nytt!

Det er kanskje ikke meningen at vi skal flytte... Sukk.. :confused:

Vurdert en ny bank?

Slette søknad.?. hva f.... da får di pinadø jobbe overtid di som alle oss andre for å bli ferdige med jobben. . Nei vet du hva..:mad:.
Det stod jo så fint at de jobber overtid og har ansatt flere.
Og at man helst burde slette kun for finansieringsbevis, da de sikkert heller vil prioritere de som søker et faktisk lån.
Men synes det er greit å ha et sånt bevis jeg da, for da ser jo selger at man har alt i orden. For må vel vente 6 uker på lånesøknaden også.... Og hvilken selger ønsker vel det?
Skulle nesten bare søkt lån med en gang, men bør jo vite hvor mye vi trenger først tenker jeg...

Frustrerende... :confused:

Jeg ville nok kontaktet en ny bank eller to altså. Og slette søknaden??? Hva i all verden er det for noe beskjed å få??
Jeg har avtalt møte med annen bank, så krysser fingrene for at det går bedre! :-)
Men den andre banken har bedre rente...

Ble litt paff kan du si, når jeg leste hva som stod der. Trodde ikke man kunne oppfordre til det.
Jeg sletter iallfall ikke noe!

Back
Topp