Imsa
Betatt av forumet
Bare litt klaging fra meg;) tirsdag våknet jeg plutselig opp med bekkesmerter, både i korsryggen, rompa og symfysen. Jeg kom meg på jobb, men det ble egentlig bare verre utover dagen. Så onsdag ble jeg hjemme, og merket at det ble ganske mye bedre etter noen timer til sengs og et varmt bad. Men før jeg rakk å sende mld til sjefen og si at jeg kom på jobb idag, fikk jeg ut av det blå et skikkelig magesjau og satt på do i flere timer samtidig som jeg spøy i en bøtte på fanget:( sov i fosterstilling med pute på magen i hele natt, så nå har jeg selvfølgelig vondt i hoftene i tillegg:p magen har stabilisert seg nå. Men som om ikke det er nok, skal jeg til legen i morgen for å ta blodprøve og levere avføringsprøve (de mistenker at jeg kan ha en inflammatorisk tarmsykdom). Jeg tenkte jeg kunne slippe å komme for sent på jobb i morgen hvis jeg heller dro i dag, siden jeg uansett er hjemme. Men da må jeg jo selvfølgelig IKKE på do.. Baaaaah:p på den positive siden kjenner jeg i de minste stadig mer liv i magen. I går sparket hun meg så hardt rundt navlen at jeg skvatt! Og vi klarte begge å kjenne det utenpå:) ( beklager langt avsnitt, men linjeskiftene jeg lager på iPad forsvinner når jeg publiserer)