Det siste døgnet - en følelsesmessig berg og dalbane

Junifamilien

Glad i forumet
♡Junigull 2016♡
Ai ai ai, det siste døgnet har jaggu vært en reise fra himmel til helvete og til himmelen igjen...

I går formiddag begynte jeg å blø noe kraftig, varte bortimot et par timer, og det kom masse koagler, både store og små. Jeg gikk rett i bakken psykisk og trodde at alt håp var ute. Jeg har ikke akkurat alderen på min side heller, da jeg er blitt 40 år.

Fikk komme til gynekologen jeg går til i formiddag og han tok en ny ul, og tror du jaggu meg ikke det fortsatt er en liten krabat der inne med et bankende hjerte :Heartred Det er helt utrolig. Er etter appen`s beregning 7+6 i dag, gyn mente jeg var noe kortere.
Skal tilbake igjen om en uke for å ta ny ul :)

Jeg er hoppende glad :happy093

Så godt å høre!

Åååå så bra!!!! :-)

Flott! Det viser jo at blødning ikke behøver å bety at det går galt. Fant dere ut av hvorfor du blødde?

Herregud så utrolig fantastisk!!!!! :Heartred Jeg smiler bredt her, så kan tenke meg at smilet går rundt hos dere!!!!

Ååå, så fantastisk! :) Skal selv på ul i morgen, og er 90% sikker på at jeg har mistet pga blødninger, men jeg klamrer meg til det ørlille håpet

Flott! Det viser jo at blødning ikke behøver å bety at det går galt. Fant dere ut av hvorfor du blødde?

Gynekologen skjønte heller ikke mye når han fant at det fortsatt var liv der... Han tok bakterieprøve med tanke på om det kan være en infeksjon av noe slag. Jeg har tenkt litt på om det kunne vært to der og at det var den ene som forsvant i går... Kun en teori, men rart og i og med at han på ul onsdag forrige uke kun så 1... Får høre med han om 1 uke.

Ååå, så fantastisk! :) Skal selv på ul i morgen, og er 90% sikker på at jeg har mistet pga blødninger, men jeg klamrer meg til det ørlille håpet

Ååååå, jeg krysser alt jeg har for at du får samme beskjed som meg!!! Jeg var helt overbevist om at jeg hadde mistet, men så feil tok jeg. Ønsker deg masse lykke til i morgen, tenker på deg :)

Back
Topp