Det seriøst

*Knalle*

Glad i forumet
SPØKER HER!!!!!

Natt til lørdag var mannen på fest, men hadde vel kommet hjem og fått lagt seg. aner ikke hvor lenge han hadde sovet. jeg var vaffal laaaaangt inne i drømmeland. !!!

Vel , plutselig dunker han på meg og bare . hva faan er det bråket da, er det radioen eller. ?? jeg bare hæ jeg vet ikke jeg vel. (skjønte jo ikke en dritt , jeg sov jo hahah )
Roger sto opp og inn på badet, hvor jeg har kjøpt radio til og ha i dusjen : DEN STO PÅ FULL GUFFE !!!! WTF!?!?!?!?!

åssen i heiteste kan den bare slå seg på midt på nattan når alle sover og jeg har vært hjemme hele kvelden og vert på do opptil flere ganger og da har den IKKE vert på . ikke litt en gang lissom.

noen som vil prøve seg på en naturlig forklaring,,, eller som har det i seg og kan fortelle meg hvem det er som driver kødd midt på nattan.

Jeg har en helt naturlig forklaring. Mannfolket var drita full og tenkte at jeg må jo ha litt musikk mens jeg sitter på do. Alle vet jo hvor lang tid det tar for menn å gå på do, så litt musikk er jo helt vanlig. Så legger jo dette drita fulle mannfolket seg, glemmer helt av radioen, sovner og deretter bråvåkner av dette bråket han ikke husker han fikset selv. [8D][;)]

ORIGINAL: MammanTeOlai

Jeg har en helt naturlig forklaring. Mannfolket var drita full og tenkte at jeg må jo ha litt musikk mens jeg sitter på do. Alle vet jo hvor lang tid det tar for menn å gå på do, så litt musikk er jo helt vanlig. Så legger jo dette drita fulle mannfolket seg, glemmer helt av radioen, sovner og deretter bråvåkner av dette bråket han ikke husker han fikset selv. [8D][;)]

HAHA han likte forklaringen din , bortsett fra at han ikke var spesiellt drita haha (hadde bare tatt to drammer, så drita var han nok ikke ) hmmm
Jeg er fortsatt spent på hva det kan være. men forklaringen var jamman meg ikke dum altså . hahah vi lo godt.

ORIGINAL: *Knalle*

HAHA han likte forklaringen din , bortsett fra at han ikke var spesiellt drita haha (hadde bare tatt to drammer, så drita var han nok ikke ) hmmm
Jeg er fortsatt spent på hva det kan være. men forklaringen var jamman meg ikke dum altså . hahah vi lo godt.

Hmmm... Nei, da vet jeg ikke. Hehe [:D]

ORIGINAL: fjerdemam

ORIGINAL: *Knalle*

Med min dysleksi trodde jeg ved første øyekast det sto To Damer....ugg ikke full nei....
Kan være radioen er koblet til stikontakt som går på lys bryter, så søker den hver gang lyset går på ...noen glemt å slukke lyset på do...og vips fant den en kanal og slo til[:D]

den går på batteri.. heheheh [8D][&:]

Back
Topp