Det ser ikke bra ut...

fajomo

Flørter med forumet
I går fikk jeg blødninger som tok seg opp i styrke utover dagen.. Nyttårsaften ble altså ikke helt slik jeg hadde håpet :-(

Har hatt ei jul/romjul med mye sterke stikkinger og smerter i magen, så tankene var allerede begynt å svirre, men hadde selvfølgelig et håp i og med at blødningene uteble..

Da det er en del stikkinger i eggstokkene fremdeles skal jeg inn til sjekk nå.. Skal egentlig være 6+4 <3

Men det ser ikke bra ut :-(

I går fikk jeg blødninger som tok seg opp i styrke utover dagen.. Nyttårsaften ble altså ikke helt slik jeg hadde håpet :-(

Har hatt ei jul/romjul med mye sterke stikkinger og smerter i magen, så tankene var allerede begynt å svirre, men hadde selvfølgelig et håp i og med at blødningene uteble..

Da det er en del stikkinger i eggstokkene fremdeles skal jeg inn til sjekk nå.. Skal egentlig være 6+4 <3

Håper virkelig at det går bra! ❤️ krysser fingrene og tenker på deg!

Huff, får virkelig håpe det et uskyldig. Krysser fingrene for deg:Heartred

Lykke til ♡

Lykke til! Krysser fingrene for at det er en uskyldig blødning!

Lykke til ❤️

Jeg fikk ikke vite så mye egentlig...

Virker ikke ut som det sitter noe i eggstokkene ihvertfall, ettersom jeg forstod det på legen. Så det er jo bra, var litt redd for det.

Ellers tok de litt prøver (ikke ul), de så bra ut i grunn. Skal tilbake å ta blodprøve om 1 uke, da får jeg vite helt sikkert at det er en SA.

Har menstruasjonssmerter og blødninger så er såpass sikker så blir nok å "sjekke ut" fra August2016.

Lykke til videre til dere alle! :-)
Vi prøver igjen så snart vi får klarsignal fra legen <3

Back
Topp