Det sa plop

tipp

Forumet er livet
Ine fikk jo barnehage plass, men siden jeg skal gå hjemme i et år så tenkte jeg å få det utsatt et år.

Så idag var jeg da borte og skulle fylle ut noen sånne søknadspapirer på permisjon. Og mens jeg står der, så kjenner jeg at jeg blir våt i trusen.[&:]

Oisann, tenkte no bare jeg. Tenkte på hvem som var hjemme nå om det skulle skje noe. Om hvem som kunne ta seg av Ine. Var nesten sikker på at det var vannet som skulle begynne å tulle seg nå som jeg var ute blandt folk.Det hadde no bare vært typisk. Men regner med det bare var slimproppen som tok turen. Har iallefall ikke merket noe mer lekkasje.

Noen som vet hvor mye som lekker ut når slimproppen ryker??

håper du finner ut av hva det var... [;)]

Så spennende!!! Får håpe det var vannet som gikk og at det blir fødsel på deg snart! Har vel termin en av dagene no du?!!! [:D][;)][:D] 

Sniker meg inn litt jeg også. Slimproppen har gått på meg begge gangene og da har det kommet maasse slim.. !! [8D] Med litt blod i-

Ja, det var slim. Lånte doen i barnehagen, så jeg fikk sjekket det. Men hadde jo egentlig ikke gjort noe om vannet bare hadde begynt å fosse ut. Hadde egentlig vært litt glad da

Back
Topp