Det sa klikk i magen!

Søster Nina

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Fikk nettopp et par skikkelige spark på fast plass og så sa det liksom "klikk" der hun sparka...! Noen som har opplevd det samme?

Sent from my iPad using BV Forum

Oj, det hørtes ikkje bra ut. :/ eg får sånn klikk el knekk i bekkene når eg snur meg i senga å det e ganske ubehagelig og vondt. Kjenne du barne bevege seg? Eg tror eg hadde ringt vakt jm å hørt om å få sjekke hjertelyden vis du ikke kjenner liv da.

Jeg hører ofte små klikkelyder fra inni magen når baby sparker fra seg.. Gjorde det ved forrige graviditet også, da fikk jeg beskjed om at man kan høre at det knetter i leddene til den lille i magen..det var ikke farlig i allefall.. Vanskelig å si om det var det som skjedde hos deg da men..

det opplevde jeg med eldstemann husker jeg og et par timer etterpå gikk vannet :P trenger ikke å ha hatt noen sammenheng men det vet en jo aldri..

Her "klikker" det i magen støtt og stadig :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Jøsses! Dette har jeg ikke vært borti! Hør evt med jordmor i morgen om du er beskymret :) Vil ikke tro det er noe farlig utifra hva de andre over her skriver :)

Klikke- og knekkelyder er visst et helt normalt fenomen. Tror ikke de lærde helt vet hva det kommer av, men jeg vet om flere som har hatt det uten at det har vært noe gæernt.

Jeg smeller og klikker i bekkenet hver gang jeg snur meg :p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Klikker i bekkenet mitt også, men ikke i magen :P

-Fra appen-

Det gjør jeg også! Kiropraktoren min begynte å le sist jeg var der, og jeg skulle legge meg på benken. Er helt skranglete!

Høres jo ut som en gammel sykkel nesten når jeg holder på :p

Jeg smeller og klikker i bekkenet hver gang jeg snur meg :p

Det samme her, jeg var litt redd første gang men fant ut at det er ufarlig:) men Ubehagelig

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jepp, her er det klikkelyde i tider og utider :) jordmor kunne ikke si noe om hva som gjorde det, men det var ingenting å bekymre seg for :)

Back
Topp