Det roer seg

Imogene

Forumet er livet
VIP
i magen!
Nå er det veldig kort tid igjen for mange av oss, og det er ganske trangt for de små. Jeg kjenner mye mindre liv nå enn for bare et par uker siden.
Kjenner med jevne mellomrom hele dagen, men ikke så kraftig og mye som før.

Flere?

Kjenner også mindre liv, og har tatt det opp med jm flere ganger. Vi har sett på ul at hun feks gjør en stor bevegelse, men jeg kjenner ingenting. Hun tror det skyldes at jeg har mye fostervann, kanskje du også har det?

Av og til hjelper det å "se med fingrene" for meg, jeg kjenner rundt omkring på magen og kjenner bevegelsene hennes. Eller ser dem naturligvis. 

JEg har kjent ganske lite liv hele veien. Mye fostervann, foranliggende morkake og antakeligvis ikke så aktiv baby. Jeg har også prøvd å ta det opp med jm flere ganger, men hun sier at så lenge liksom dette har vært trenden hele tida, er hun ikke bekymra...! Skal på UL i morgen, regner med de måler og ser litt på navlestreng o.l. også da

Husker at det var sånn da jeg gikk med storebror, men denne gangen er det mye liv. Trodde ikke jeg skulle kjenne så mye siden jeg har foranliggende morkake, men her er det en hel masse

Her har det også roa seg litt etterhvert.. Kjenner jo noe spredt over hele dagen, og kan ha skikkelig "tulltak" på kvelden. Spesielt når jeg prøver å sove ;-)

Millen skrev:
JEg har kjent ganske lite liv hele veien. Mye fostervann, foranliggende morkake og antakeligvis ikke så aktiv baby. Jeg har også prøvd å ta det opp med jm flere ganger, men hun sier at så lenge liksom dette har vært trenden hele tida, er hun ikke bekymra...! Skal på UL i morgen, regner med de måler og ser litt på navlestreng o.l. også da

Men da blir det litt annerledes. Hvis det er slik det har vært hele veien er det ingen merkbare forandringer. Da er nok alt tipp topp der inne!

Er ikke egentlig bekymra, men det er så mye mindre bevegelser nå enn tidligere. Og dette har vært ei turboprinsesse siden jeg var 4 mnd på vei :-P

Man skal ikke kjenne mindre liv! Dette sa de før, men nå er det ikke sånn lengre! Men bevegelsesmønsteret blir annerledes.. Desverre ikke alt av jordmødre som er helt oppdatert på alt..

Back
Topp