Det renner utflod

Juni16

Forelsket i forumet
Oktobermirakler 2013
I Går og i dag har jeg vært veldig våt i trusa. Når jeg satt på do i dag morges dryppet det til og med utflod ut av meg og ned i do. Det renner virkelig! Er dette noe å bekymre seg for?
 
Tror det er veldig vanlig, har noen dager som er slik, andre dager er utfloden "slimete". Mener å huske at det var slik sist også :p men det er kjedelig, må jo ha truseinnlegg/bind hele tiden da.
 
Slik har jeg det å ofte...
 
Du er nok ikke aleine. Drypper kanskje ikke, men er store mengder som kommer.
 
Har nok mer utflod enn vanlig, men ikke så ille... Jeg hadde det sånn en periode i sist svangerskap, da virkelig rant det! Det viste seg å være sopp infeksjon... Man merker sånt dårligere som gravid, jeg klødde ikke en gang. Det var bare kjempe tynt utflod...
 
Kan være litt fostervanns lekkasje!
E det dem mistenke at eg har enda eg ikkje har merka nåkka!
Men kan og være bærre utflod og det e vanlig!
 
Godt å høre at andre og har like mye. Jeg har noen ganger trodd jeg har tisset litt på meg til og med pga det har blitt så vått:/
 
Om det drypper tyntflytende væske (som kanskje er iblandet litt mer seig utflod) kan det definitivt være fostervannslekkasje!

Hadde jeg oppdaget dette hadde jeg tatt kontakt med fastlegen, JM eller føden med en gang.
 
Om det drypper tyntflytende væske (som kanskje er iblandet litt mer seig utflod) kan det definitivt være fostervannslekkasje!

Hadde jeg oppdaget dette hadde jeg tatt kontakt med fastlegen, JM eller føden med en gang.

Men det er ikke noe farge på fostervann, er det det?
 
Jeg husker jeg fikk totalt panikk forrige svangerskap da det regelrett rant utflod :) Jeg hadde nøye oppfølging av jordmødrene på sykehuset, da jeg hadde svangerskapsdiabetes. Så hun tok en prøve av utfloden for å se om det var fostervann iblandet :) Men neida :) Heldigvis veldig normalt! Men har jo tenkt tanken ett par ganger denne gangen også :p
 
Er også plaget med mye tyntflytende utflod :( Det lukter litt også.. har sjekket at det ikke var bakteriell vaginose og hadde ikke sopp heller. Tenker kanskje at det kan være feil ph i underlivet så tenkte å prøve med vivag melkesyrekapsler eller hva det heter.. Skikkelig plagsomt hvertfall :(
 
Var på sykehuset i går i forbindelse med UL, og tok opp problemet. Legen sa det ikke var noe problem, at det var helt normalt og at det ikke var fostervann som lakk ut av meg. Så da er det vel bare utflod da...æsjåfy. Kjøpte meg en kjempe-pakke med truseinnlegg i går. Ikke alt med denne graviditeten som er så flott altså! :-S
 
Var på sykehuset i går i forbindelse med UL, og tok opp problemet. Legen sa det ikke var noe problem, at det var helt normalt og at det ikke var fostervann som lakk ut av meg. Så da er det vel bare utflod da...æsjåfy. Kjøpte meg en kjempe-pakke med truseinnlegg i går. Ikke alt med denne graviditeten som er så flott altså! :-S

Godt at det ikke var noe muffens da! :) Ja, når jeg var på apoteket forrige uke og kjøpte soppmiddel, melkesyregel til å sprute oppi og spesialssåpe til underlivet, så tenkte jeg jeeezez... :p
 
Har det slik her også enkelte dager, men trøster meg med at jeg var mye mer plaget sist :p
Tåler ikke å bruke truseinnlegg heller, så her skiftes det truse ofte :p
 
Back
Topp