Det regner og det regner....

Epleskrott

Forumet er livet
VIP
Oktoberskatter 2014
...og det er så kjedelig!![8D]

Det er meldt store nedbørsmengder her i dag - også flom (og torden) enkelte steder sør for Lillehammer.... Fint med diger hårete bikkje nå[8D][;)]

Samme her i Sarpsborg... Venter på tordenværet, skulle komme i 17-18 tiden tror jeg...

samme her å [;)] syntes det egentlig var litt deilig jeg, bortsett fra kommenede torden og rein, evt flom da [;)]

Bor på Lillehammer og her regner det som bare det....

Har tent masse levende lys, samboer skal lage middag, mens jeg skal sløve på sofaen med pc, håndarbeid og pus [:)]

ORIGINAL: sengepolka

Har tent masse levende lys, samboer skal lage middag, mens jeg skal sløve på sofaen med pc, håndarbeid og pus [:)]

Hørtes godt ut!! [:D]

Jeg har gjort husarbeid jeg... hurra[8D] venter på at sambo skal komme hjem så vi kan lage middag - så blir det en tur til Gjøvik på CC. Møte ei venninne og drikke kaffe[:)]

ORIGINAL: tone86

ORIGINAL: sengepolka

Hørtes godt ut!! [:D]

Jeg har gjort husarbeid jeg... hurra[8D] venter på at sambo skal komme hjem så vi kan lage middag - så blir det en tur til Gjøvik på CC. Møte ei venninne og drikke kaffe[:)]

Godt å få gjort husarbeidet da, jeg skal ta litt i morgen, ryddet og vasket skikkelig her i helga så er ikke så ille.
Ja det var virkelig kos da samboer ville lage mat (skjer jo liksom ikke hver dag [8D][8D][8D])

Så koselig da, CC er mye bedre enn Strandtorget, er liksom flere butikker og velge mellom. Elsker den ene interiørbutikken der [:)][:)]

Øse pøser som bare den her i halden oxo. Men jeg har sovet bort nesten hele dagen... Stod opp og satte meg i sofaen kl 12. men brå våkna kl 14 30[8|] Hahahaha...

Her regna det som bare det og blåste helt sykt rundt 2-3 tiden, men nå har vi et lite opphold [:)]

Regn til tusen i Tønsberg også! Jippi!
Og jeg som har pakket ned jakkene mine[:(]. [8D][8D]

Back
Topp