Det rareste du gråter til

Trollveitja

Elsker forumet
Nå ser jeg actionfilm, gråter til skyting og krasjing av biler. Synes det er så sært for det finnes ikke trist i det heletatt. Kan også gråte uten å vite hvorfor. Mannen får jo nakkesleng for han er jo redd det er noe galt når jeg gråter :p

Første svangerskapet grein jeg så fort jeg hørte levende musikk-uansett kvalitet..

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Grine er generelt unormalt for meg. Å jeg gjør det mye for tiden! Av de minste ting :P

Desember 2014

Bruker App

Av tegnefilmer :P

Jeg grein så jeg hulket når jeg så frost! Var jo så trist når de mistet foreldrene sine:(

27.12.14
02.06.10

Jeg er totalt forskjellig fra forrige svangerskap, hvor jeg var rene jernkvinnen. Nå gråter jeg av ALT. Spesielt ting som har med barn å gjøre, selvfølgelig. Gråter av Fødeavdelingen. En litt sentimental reklame. Tanken på øyeblikket da storebror møter lillebror/søster for første gang på sykehuset. Tanken på å legge på meg. Gråter av at hunden vår er ung og altfor uoppdragen. At vi ikke har greid å få hunden til å gå ordentlig i bånd selv om vi har gått på kurs, og nå drar så fælt at jeg som gravid ikke tør å gå med han mer. Gråter av at jeg må rundvaske hele huset til 17-mai-feiring på lørdag. Bloggen til Pappahjerte <3

Tror samboeren min er glad han er mye borte i jobben.. :rolleyes:

Sist gråt jeg hver gang jeg så et flagg. slitsomt:p
unnskyld jeg vet det er stygt å le, men. haha den var ny..og veldig morsom en :D
Sikkert ikke like kult for deg. :(

Jeg kan ikke se min søster opptre uten å begynne å grine for hun har så vakker stemme. *stolt søster* Søsteren min er artist og satser på Jazz, men når hun synger ballader.. åååh <3
Ironisk nok synger jeg minst like bra selv, men åååh for en flott lillesøster jeg har. :D To til og med!

Gråter ikke noe, enda. Men må ta meg sammen mange ganger når jeg ser på TV. Det værste er når jeg ser på American Idol å blir rørt nesten til tårer når jeg ikke engang syns det er noe bra. Er ikke en som bruker grine til TV.

Back
Topp