Det presser på.

Katy

Glad i forumet
Påskekyllingene 2020
Har kjent en stund at det av og til presser veldig på nedentil, har også litt mens smerter og stikninger. Noen som vet hva det er?

Kan være babyen som kommer lenger ned. Blir jo tyngre og mere blodfylt der nede så blir en del press mot slutten. Kan være veldig ubehagelig!

har det selv og det er veldig ubehagelig spesielt om jeg går mye... tror det er at hodet holder på å feste seg. Hadde det slik med 1. mann og.

Jeg har kjent på det samme i dag, har vært veldig ubehagelig å vært litt bekymret... Greit å se andre har det samme, da er det vell normalt.

ja samme her... :D

Tror eg føler det eg også .. Vanskelig å beskrive av og til.

Men tror det verste e når eg sitter på do... Sliter skikkelig med å slappe av der nede, for eg føler eg skal revne helt..:eek:

Tror eg føler det eg også .. Vanskelig å beskrive av og til.

Men tror det verste e når eg sitter på do... Sliter skikkelig med å slappe av der nede, for eg føler eg skal revne helt..:eek:

du har ikke fått åreknute da? det er myyye vanligere enn man tror.. og da føler med press... spes når man sitter på huk, på do osv..

Hm, vet ikke? Lite eg vet egentlig..:-/ noe man skal gjøre med det isåfall?

kan Google det :) er ingen ekspert selv :P men er ikke så mye å gjort hvis det er det.. det går visst bort etter fødsel...

Så meg selv i speilet der nede, (såvidt det gikk med magen i veien)

;)

Hadde en lang litt sånn snørete rød blodåre på ene siden.. Er det åreknute?

jupp.. er nok det.. har det jeg og.. (mellom der låret slutter og hufsa :P veit dårlig forklart.. hehe) merker den ikke hele tiden.. men hvis jeg har vært på jobb.. stått og gått mye.. det er varmt osv så hovner det opp.. blir ømt.. og presser :(

Digg :p
Er ikke like ille hele tiden nei, men greit å vite at det er normalt.
Er generelt ganske uvitende og bekymringsløs, føler liksom eg har det helt fint :-)
Men er ikke digg når det presser på..:-P

Back
Topp