Det presser i underlivet..

KFH83

Endelig mamma :D
jentene i juni13
Har gått en del idag, på flatt underlag.. Og etter noen timer, kjenner jeg et vanvittig press helt innerst i lysken, nærmest mot skjeden.. Det kan minne om mensensmerter, litt "hoven" om dere skjønner.. Har solid bekkenløsning så regner med det er del av den "pakken".. Noen andre som kjenner til dette?

Jeg har vondt som fy,kjennes ut som det er går fra låret og opp i babyhullet. Vet ikke hva det er :/

Jeg har vondt som fy,kjennes ut som det er går fra låret og opp i babyhullet. Vet ikke hva det er :/

Hmmm, merkelige greier dette.. Tenker å snakke med jordmor om det, for det er ganske irriterende.. Man føler seg ikke akkurat sexy nei.. :P

Hmmm, merkelige greier dette.. Tenker å snakke med jordmor om det, for det er ganske irriterende.. Man føler seg ikke akkurat sexy nei.. :P
Føles ut som man går som en and til tider,noe mannen også har sakt at jeg gjør :p skal ta det opp med min jordmor på neste time,men om det blir værre blir det legetime før det. Man har ikke akkurat lyst og gjøre så mye siden man kjenner aaalt av bevegelse man gjør :/

Sent from my GT-P5100 using BV Forum mobile app

Jeg har hatt det lenge, og det er rett og slett nedpress... Babyen som trykker seg nedover, og legger seg på spesielle plasser, som gjør at det føles ut som om høna skal eksplodere! Føles hovent ut, og som om det er masse blod der nede! Hjelper veldig Å gå senere, sette deg når det trykker, og å knipe igjen beina :P

Back
Topp