det perfekte gutterommet

Dollface

Forumet er livet
VIP
med nok oppbevaring... som også ser pent ut....

finnes det??

Har du bilder??
VÆÆÆÆÆÆÆR så snill? Vi skal pusse opp to barnerom og jeg er rådvill..... det største problemet er oppbevaring av leker...forhanharsåjævlamyeavdet!!

Guttungen her har seng med to store skuffer under til oppbevaring. Også jeg jeg brukt halve bokhylla og satt inn to trådkurver på hver rad. Pent og pent, tja...men sett verre.

Vi bruker ikke soverommene som oppbevaring av leker.. Så kan ikke hjelpe deg der.. 
Har dere ikke et sted eller et rom der dere kan ha et sånt trofast system fra ikea da?
evt rydde bort noen leker? :P

gutt09jente11 skrev:
Vi bruker ikke soverommene som oppbevaring av leker.. Så kan ikke hjelpe deg der.. 
Har dere ikke et sted eller et rom der dere kan ha et sånt trofast system fra ikea da?
evt rydde bort noen leker? :P

nei, han sover og leker på samme rom :)
JOa.. kan godt rydde vekk leker... men jeg tror ikke det hjelper... Har prøvd i et år nå og pakke vekk duploen.. men neida... den MÅÅ han ha... i tillegg til snørrogførtitusen biler i ymse størrelser.. vanlig lego... osv osv..
Han har togbanen i stua.. Puslespill og brettspill, samt tegnesaker, malesaker, playdoh, perler og bilbanen oppbevart under trappa ....

og vi skal ha en til............
Lekekjøkkenet klarte jeg å lure ut av huset da.. heldigvis... herregud..

Rydde gjør man når barnet ikke er tilstede halvparten savner de egentlig ikke engang.. Du har jo nok leker til de begge to, minst

Rebecca85 skrev:
Rydde gjør man når barnet ikke er tilstede halvparten savner de egentlig ikke engang.. Du har jo nok leker til de begge to, minst

til 4 tror jeg...

Satte sammen flere enheter av Trofast-systemet til Ikea.

TROFAST Stamme, furu Bredde: 93 cm Dybde: 44 cm Høyde: 91 cm  TROFAST Stamme, furu Bredde: 94 cm Dybde: 44 cm Høyde: 52 cm  TROFAST Stamme, furu Bredde: 94 cm Dybde: 44 cm Høyde: 52 cm     Festa de tre sammen i den rekkefølgen, oppå hverandre, og kobla de sammen med en fjerde i bunnen, som fikk benk-funksjon og samtidig mer oppbevaringsplass.

(Den avlange som står øverst, skal være under bilde to, men det skjønte den visst ikke!)

TROFAST Stamme, furu Bredde: 94 cm Dybde: 44 cm Høyde: 52 cm

Jeg ville ha mulighet til at vi enkelt kunne lage et system, der leker har fast plass. Samtidig er det enkelt å ta frem for de minste, og enkelt å rydde og sette på plass. De øverste fungerer som ekstra lagringplass, for ting de ikke skal bruke alene, eller gamle/nye leker. Det var for å utnytte høyden i et rom som var komplisert å innrede.

Selvsagt kan man kombinere disse på flere måter. Google Trofast, så får du mange tips! Så kan en velge størrelser på kassene etter behov. Er veldig fornøyd!

her har jeg kjøpt stable elsker som er satt i mellom kleskapet og en vegg. Der så må ungene spøre om å få en lekekasse som jeg da tar fram til dem.De må rydde opp den kassa hvis de ska ha en ny kasse med leker

Back
Topp