Det pågår en diskusjon på dinbaby.com nå..

*Melina05*

Blir kjent med forumet
Om hva man synes om å putte barnas matboks eller drikkeflaske i en polpose til skolen..
Ler så jeg griner,alt hva de skal henge seg opp i!
Hadde dere reagert?

Jeg hadde ikke reagert om noen andre hadde gjort det, men hadde ikke gjort det selv.

Herregud så mye rart folk henger seg oppi. Jeg hadde med meg det mange ggr, jeg har ikke blitt fyllik, jeg drikker faktisk nesten ikke i det hele tatt[:D]

Tror ikke jeg hadde gjort det. Men hadde kanskje kikka litt om jeg så ei lita jente med en polpose....

Hadde ikke brydd meg, men hadde heller ikke gjort det selv

Helt utrolig hva det går an å diskutere!!!! Hadde ikke brydd meg om det gitt! Moren til en venninne av Aurora jobber på polet og datteren gikk en periode rundt med en liten brosjyre om en eller annne type Cognac i lomma...da lo jeg litt..[:D]

jeg fikk skitneklærne til sønnen min i en polpose fra barnehagen....
sikkert en mor som har pakket noe i den posen.
brydde meg ikke,bare lo litt for meg selv,for syns det var litt komisk.[:D][:D]

ORIGINAL: LindaSF83

Hadde ikke brydd meg, men hadde heller ikke gjort det selv

ikke jeg heller

Polposer har jo fin størrelse til sånne formål da... hehehehe..... [8D]

Hehe, morsomt. JEg hadde nok ikke gjort det, kun fordi det ikke passer seg for barn.. Jeg hadde heller ikke sendt barna avgårde med gymtøy i kondomeriet pose f.eks..

Det er tullete om noen skulle bry seg om det! ALLE handler jo på Polet av og til! Nesten ihvertfall!
Selv ville jeg nok ikke sendt barnet mitt på skolen med en pose i det hele tatt jeg da, har da sekk:) Men om jeg skulle gjort det tror jeg ikke at jeg har stått og vurdert hvilken pose det skulle blitt;);) Hehehe

en pose er en pose. Hadde muligens valgt en annen om det var meg, men herregud. [8D]

Haha!
Hele veien nedover nå leste jeg polpose som i en sånn pose som holder på kulden.(nordpolen=kaldt...) Det var jo egentlig ganske smart tenkte jeg...[8D][:D]

Jeg hadde ikke tenkt over det jeg tror jeg. Er da ikke noe problem det da.

vet ikke om jeg hadde tenkt over det,men når du sier det så tar det seg jo ikke særlig ut

Hahahahahaha. Her har det komt små julebukker med polposer. Må bare le jeg altså[:D]

ORIGINAL: catgun

hehe, ja det er mye å bry seg om gitt!!

Back
Topp