Det overnaturlige...

*Knalle*

Glad i forumet
trur dere på den andre siden og sånn. ??
her i huset har vi fått bekrefta at det "er noe(n)" for martine snakker stadi med en eller annen på rommet sitt og i gangen.
Jeg føler at det er en mann ,spesiellt i gangen, når jeg står på badet med døra oppe føler jeg at det er en som holder øye med meg.
Det er i det siste kommet masse lyder fra gang partiet, Når bare jeg og Martine er hjemme er det verst.
I natt når jeg og sambo hmmm hadde litt hyrdestund, datt det en eske ut av skapet,, den esken har liggi der i EVIGHETER og ikke vert rørt. det var en bitteliten sprekk den kunne komme seg ut av.(og vi tok ikke akkurat så av at det rista i veggane for å sire sånn)
WHAT????!?!?! er det noen som driver og kødder med meg. ??
Er det noen her som har erfaringer.???
hehe jeg vet det er mange som syntes sånne ting som dette bare er fjas også men de får bare holde det for seg selv. [;)]
Jeg vet hva jeg opplever og har flere beviser på at det er en side vi ikke ser.. eller jah..

jeg tror på at det er mer mellom himmel og jord enn det vi ser. her i huset skjer det MYE! noen har sett en mann som har stått og stirret, når de har gått for å jage han ut, snur han og går mot ytterdøren. borte blir han og ingen fotspor i snøen. det er det ekleste som har hendt her. ellers skjer det noe rart ca. daglig. noen perioder mer aktiv enn andre, spesielt hvis noen er gravid, eller det er spebarn i huset.

vil fram til at jeg syntes iværtfall det ikke er usannsynlig at det er "umenneskelig" aktivitet du opplever[:)]

I huset der pappa bor var det mye aktivitet også. Der så de bare halen til en katt og så kom mer og mer av katten frem. Pappa hadde også kjent røyklukt i garagen og på kjøkkenet innimellom. Dette var da min bestefar som kom innom for og ta seg en røyk når mormor klaga for mye. hahah =)
Åsså var det en gammel dame der.. hun dreiv og rydda på rommet mitt til stadighet og det kan jeg jo forstå for der så det jævlig ut til tider. hahaha og jeg fant aldri tingene der jeg hadde lagt dem.
denne dama hadde også knust en vase som sto MIDT på kjøkkenbenken. hu hadde skompet borti den en natt hu dreiv og rydda. herregud , DET er kreepy.

Men vi skal få en klarsynt (hu som var og rensa hos pappa) til og komme og rense her også for martine er veldig plaget av og "se" ånder.Veldig plaget. Så det blir spennende og se om det faktisk er noe og hva/hvem det er. =)

Ang Amanda så trur jeg det er farmora di som passer på henne. =) det er jo kjempe positivt ! hu er sikkert super stolt.

Jeg er alt for overtroisk [&:] Hater å være hjemme alene fordi jeg er hus-redd! uffameg, jeg har sett alt for mange skrekk filmer.. tåler ikke å se dem, men gjør det alikevel [:'(] De verste er the ring filmene!

Æi vil ikke tru at det finnes spøkelser/gjennferd..men når man høre så mange fortælle ka de har opplevd, så kan man ikke anna enn å tru.. Men håpe aldri æi kommer til å oppleve nåkka sånt.

ORIGINAL: fomle 83

Æi vil ikke tru at det finnes spøkelser/gjennferd..men når man høre så mange fortælle ka de har opplevd, så kan man ikke anna enn å tru.. Men håpe aldri æi kommer til å oppleve nåkka sånt.

Signerer på det sterkeste!!!!! da er jeg redd jeg havner på et eller annet sykehus! er som du sier, så mange historier som man nesten bare må tro på, og jeg håper så innerlig at jeg slipper å oppleve dette selv...

jeg tror jeg må være ekstra følsom for sånne ting, jeg merker så alt for mye.. [:'(]
akuratt som om jeg kjenner med en gang jeg kommer inn en plass, at her er det noe, eller ikke.. Har opplevd ufattelig mye..

siste var at jeg var på hytte tur i juli, meg og 3 kompiser første natten.. Midt på natten (jeg lå våken) gikk døra opp på rommet mitt utrooolig seint, jeg trakk dyna over hodet (trodde det var en av kompisene mine), så stod bare døra oppe, så spørr jeg "hvem er det", det er meg sa en stemme, "når gikk dere å la dere?" klokka 5 fikk jeg til svar, "okei jeg skal stå opp da, kommer snart" sa jeg, (hadde ikke sett på klokka), så gikk døra seeeeint igjenn.. og ingen var våkne, og ingen hadde vert på rommet mitt.. di tror fremdeles ikke på meg[:'(] klokka var hall 6..

Jeg tror absolutt at det finnes noe mer mellom himmel og jord enn de fleste kan se. Frem til barna er rundt 3 år, så er de veldig mottakelige for det vi ikke kan se. Men så lenge Martine ikke blir redd og skriker når hun ser det hun ser, så er det nok ikke noe å være redd for.
Jeg har selv oppled endel ting opp igjennom årene, så jeg vet at der er noe mer...
Jeg jobber i et gammelt hus som konditor, og det har nok vært mye rart i det huset opp igjennom årene. Det har vært et gammelt slakteri en gang der, vet jeg. Og jeg har opplevd mye rart på jobb som er litt vanskelig å bortforklare..

ORIGINAL: thejohan

I utg.pkt så tror jeg ikke på sånt, men man hører jo ting fra andre da som får meg til å tenke litt.

Huset til farmor og farfar ble solgt for noen år siden, og der er det visstnok noe aktivitet. Hvis vi skal tro på de som bor der.
Han som bor der kan fortelle at det er bare gode og snille ånder (?) som er der, og at han tror det er farmor som går mest igjen.
Det som er litt creepy, er at han fortalte pappa at han merket mye aktivitet i huset 20 juni 2008. Fra morgenen til ettermiddagen. Så han lurte på om pappa visste av noe spes som skjedde den dagen, eller noe som hadde skjedd den datoen tidligere?
Det var altså dagen da Amanda ble født.. Amanda er oppkalt etter farmor..
Han kan også fortelle at denne ånden er spesielt knyttet til et lite barn... [:-] Han merker at hun passer ekstra godt vare på dette barnet. Han klarer ikke forklare hvorfor, men merker at farmor styrer en del.

Jeg vet ikke hva jeg skal tro, men jeg håper jo at farmor tar ekstra godt vare på Amanda mi da! [:)]

Farmoren din er nok hennes skytsengel[:)]

Jeg har opplevd endel ting selv, så ja jeg tror på det overnaturlige [:D][:D] er så spennende!

Jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal tro jeg [8D] Men jeg har noen historier...

I gamlehuset til oldefaren til sambo, sies det at oldefaren går igjen.
Moren og søsteren til de som har  huset nå, hadde en natt hørt noen uforklarlige lyder i rommet ved siden av. Da hadde de spurt "Er det deg Simensen?" Da hadde det banket i veggen 3 ganger [&:][8|] 

Også på gamle hytta vår (en gammel gård hvor farmoren min vokste opp).
Før vi gjorde om peisestua, så hver natt/morgen kl 03.30 kom det lyder derfra. Soverommet mitt + mamma og pappa sitt var rett over denne stua. Det hørtes ut som om noen hentet no redskap, dro noe over gulvet og løftet noe og satte det ned igjen. Litt creepy spør du meg [8D][&:]

Også når onkelen min var ung så hadde han og en venn syklet forbi kirkegården. Så hadde onkelen min møtt en gammel mann som kom motsatt vei og hils. Når han kom hjem spurte om foreldrene sine om denne mannen levde, for han mente han hadde vært død noen år. Svaret fra foreldrene var "Det stemmer det. Han har vært død i mange år"

Har enda en hendelse jeg da [8D]

Kusina mi er veldig var på folk som går igjen og hun ser dem..
Dette var en morgen hun satt på bussen på vei til skolen. Da hadde hun sett en gammel dame og ei lita jente gå langs veien. De hadde hatt på seg klær som var veldig gamle. Sånn de hadde i gamle dager. Hun spurte jenta som satt ved siden av om hun også hadde sett disse 2. Men nei det hadde hun ikke...

Så man kan vel konkludere selv... [8|] 

Har en historie til :

Mamma har akkurat flytta i ny leil, der vare en mann som dævva bare en uke eller to føre hu flytta inn.
VI skulle bort og se på leil en dag og kunne ikke være der med Martine hu HYYYYLTE når hu så mot gangen og et sted på kjøkkenet og på det ene badet.

Mamma fikk en mann til og komme og rense huset.
Han fortalte at det var en mann, det var masse blod og gørr. fra kjøkkenet og til det badet.
(Dette visste mamma for det var hu som måtte vaske der,hu visste også hvordan han hadde tatt kvelden)
Dette var det martine så visstnok. Tenk så grusomt!!!!

Så nå er det helt fint der. martine har tilogmed sovet over. så det er tydelig at han typen klarte og rense huset for ånder.
---------------------------------------------------
Det var også en dame som rensa huset til pappa, og skulle prøve og "Stenge" martine for og se ånder, men jeg trur ikke hu klarte det, martine sitter stadi og snakker med en eller annen og reagerer kraftig i gamle hus og lignende, spess også der vi VET at det har vert aktivitet tiligere.
Vi skal få denne dama til og komme i vår leil og rense også slik at vi kan få fred.
Skal bli spennende og høre hva hu ser.

*oppdaterer når hu har vert her*

Back
Topp