det overnaturlige

August16spire

Elsker forumet
er det mange som har opplevd uforklarlige ting???

en gang for flere år siden opplevde jeg hjemme hos mamma og pappa at noe banket på romdøren min,flere ganger med mellomrom. Var lys ute i gangen og jeg så konturen?? av noen som sto der. Ropte og kjeftet på broren min at jeg ikke skulle stå opp enda (skolemorgen), men så hører jeg at han allerede er stått opp og er i etasjen over på kjøkkenet. Bankingen ga seg,og jeg sprang opp!

Og inatt opplevde jeg noe igjen i vårt eget hus![8|] Lå og ikke fikk sove, hadde nettopp vært inne og gitt mini sutten,la meg ned,og etter ca 10min sparker noe under sengen i fotenden føltes/hørtes det ut som! Ble liggende en stund og prøve å sove,uten hell. Så måtte gå inn til gubben og legge meg (mini sover på vårt soverom sammen med han,jeg plages med å sove i samme rom som henne). Creepy!!![&:]

ORIGINAL: Auliana

Jeg opplever mye rart...gammelt hus, mye historie. Ingenting ubehagelig.

Siste episode var på julaften, da en urgammel klokke som ikke har gått på over 30 år plutselig slo flere slag...ding dong, ding dong...Vi hoppet litt i sofaen...[:D]

jeg er så lettskremt,ville vel fått hjerteinfarkt![8|]

Nja.... Har ikke opplevd slike ting som deg, men har fått "beskjeder", altså at jeg plutselig VET fremtiden (og det stemmer) uten at jeg selv er synsk...
Og kan ane konturer f.eks... men vet hvem det er, så er ikke redd...

Før jeg flyttet hjemmefra hadde jeg flere ganger besøk på soverommet mitt. Ett par ganger av en gammel dame som strøk meg over håret når jeg skulle sove og en gang av pappa som ville fortelle meg noe og blåste røyk ned i ansiktet på meg. Har flere ganger opplevd å bli iskald på ene skulderen eller armen helt plutselig. Har aldri blitt redd på noen som helst måte, lettere irritert noen ganger, fordi jeg ikke vil fryse akkurat da men [8D]

Ja en gang lå meg og en venninne på ett gammelt Motell, det var kun oss som lå der, og Motellet var ikke bemannet.
En kveld begynte dørhåndtaket og bevege seg i stor hastighet opp og ned, vi lo og åpnet døren fordi vi trodde det var noen kamerater som tullet seg , selv om Motellet var låst hele døgnet så trodde vi de hadde kommet seg inn. Da vi åpnet døren var det ingen der, Motellet var helt tomt[:o][:o] Da reiste hårene på ryggen seg ja..

ORIGINAL: Nullenusken

Nja.... Har ikke opplevd slike ting som deg, men har fått "beskjeder", altså at jeg plutselig VET fremtiden (og det stemmer) uten at jeg selv er synsk...

Sånne "beskjeder" får jeg også, og jeg liker det ikke, for det er som regel noe jeg ikke vil skal skje.

ORIGINAL: Krøllo

Sånne "beskjeder" får jeg også, og jeg liker det ikke, for det er som regel noe jeg ikke vil skal skje.

Har opplevd det jeg og, og det er som regel ikek en hyggelig ting.

ORIGINAL: Inmari

Nei, det er somregel "hjelp" for at jeg skal klare å takle negative ting som skal skje......
Men bedre enn at tingen kommer som et sjokk da....

ORIGINAL: Inmari

Nei, det er somregel "hjelp" for at jeg skal klare å takle negative ting som skal skje......
Men bedre enn at tingen kommer som et sjokk da....

Ja, det er sånn jeg føler det også. Som en forberedelse.

Jeg så et spøkelse for et par uker siden. [:-] Ble ikke redd, bare veldig nyskjerrig på om det var pappa. For det ligna veldig. [:)] Tror han kommer innom og ser til oss av og til.

Jeg har opplevd å sanndrømme flere ganger. Har gjort det fra jeg var ganske liten. Liker det ikke.

ORIGINAL: Refleksheks

Vet ikke om det kvalifiserer for "overnaturlig" - men noe jeg ofte opplever (som jeg VELGER å ta som noe annet enn bare tilfeldigheter) er: Hvis jeg har det kjipt - og kommer dit at NÅ er jeg klar for å gå videre/få det bedre, så dukker løsninger opp. Ting faller på plass, får inn uventede penger f.eks, en venninne jeg ikke har hatt kontakt med på lenge tar kontakt og sier ting som treffer meg og driver meg videre, treffer nye mennesker som leder meg inn på nye spor.. osv osv..
Altså, når jeg selv åpner for at nye veier skal komme, så dukker det opp - i så mange varianter.
Så her kan man jo sikkert velge om det er mitt fokus som endres - og det er det. Eller at ved at fokuset endres - så endres også energier og man åpner for mennesker rundt. Ikke vet jeg. But I like it.

Jeg opplever også veldig ofte at jeg VET at det snart kommer besøk, særlig pappaen min, og da gjør jeg ofte klar kaffen - for jeg vet at det snart banker på. Eller at jeg kan ta tlf, fordi jeg vet at noen snart vil ringe...
Jeg drømmer sjeldent, men de gangene jeg gjør det - så er det ofte med et slags budskap som igjen treffer meg der jeg er i en prosess, og får løsninger klarere fram. Det igjen, kan jo være så enkelt som at underbevisstheten min VET hva som er godt for meg, men at det bevisste sinn ikke har skjønt det ennå. At drømmer forener disse - muligens.
Dette ble kanskje litt "kvasiovernaturlig" - men det er ikke så farlig [:D]

Jeg samtykker med deg...

Det du beskriver har skjedd med meg også flere ganger....

Plutselig får jeg fornemmelse at jeg må "grave" dypere i en hendelse og jeg får opp svar/ løsninger som jeg aldri trodde om...

Værdøger får jeg også ofte fornemmelser om..jg Tenker om en person tilfeldigvis/ eller kan ha drømt om H*N og merkelig nok ser jeg denne personen den dagen/eller hører om.. Om jeg feks drømmer om en "tv-kjendis" blir det da 1. jeg ser ,når jeg åpner tv`èn den morgenen/dagen...

sanndrømme har jeg gjort flere ganger...

tankenes kraft har jeg fått erfare..

Jeg føler at jeg sitter inne med endel "krefter" jeg er oppmerksom meg selv og evnene mine, men samtidig vet jeg ikke helt om det endelige svaret på dette "mystiske" Liksom jeg ser "forbindelser" og relasjoner til disse kreftene, men samtidig er jeg veldig langt unna fra svaret på helheten... Litt vanskelig å forklare...

Back
Topp