Det ordner seg for snille jenter

Actrine

Forumet er livet
Tidlig i høst var jeg i bhg rett nedi gaten her og spurte om de trengte pedagoger! Var så drittlei den arbeidsplassen jeg var på og ville ha noe annet!

Joda.. det var litt frem og tilbake... fikk tilbud om et vikariat med mulighet for forlengelse som førskolelærer! ALT er bedre enn det jeg hadde og jeg hadde allerede sagt opp, takket ja til den til tross for tilbud om fast jobb som ped.leder og bedre lønn en annen plass (20 min med bil).

Så da jeg var innom bhg for å drøfte oppstart så fikk jeg beskjed om at de skulle ansette meg i FAST stilling som førskolelærer! I dag skrev jeg under på kontrakt på fast stilling som PEDAGOGISK LEDER! jammen meg så stiger man fort i gradene her![:D]

Er så spent på når Aslak får bhgplass og når Solveig får byttet over!

oi så gøy da!!![:D][:D]å spennende!

Så bra!!!
De skal prise seg heldige som fikk signa deg før noen andre gjorde det..! [:)]
Gratulerer så mye!

Takk for gode ord damer!!!

en gang jeg orker så skal min karriere bli kortfattet til et innlegg på privaten!

Gratulerer.

Tusen takk Anjalef![:D]

Hurra. Det var gode nyheter!

Åh, det er jo helt fantastisk Actrine, gratulerer så masse - og gratulerer til din nye arbeidsgiver også, de må ha skutt gullfuglen, og de vet det ikke enda! [:)]

så fantatsisk at du har fått fast stilling.. håper dere finner en løsning på bhgplass til de begge![:)][:)]

Så fantastisk da, gratulerer så mye [:D]
Håper det går fort til Aslak får plass, og til Solveig får byttet over da [:D]

ÅÅÅ så bra , gratulerer Actrine[:)]

Tuuusen takk alle sammen! Jeg gleder meg veldig til mandag!
Skikkelig sommerfulger i magen!

Så bra. Gratulerer med jobben.[:)] Lykke til i morgen.

Gratulerer med jobben[:D] Håper denne jobben blir helt super![:D]

Så bra!!!
GRATULERER!!![:)]

Gratulerer så mye med ny jobb - og lykke til! Håper det blir et kjekt sted for deg å jobbe[:)]

Første dagen var topp! [:D][:D][:D][:D]

Back
Topp