det ordner seg for snille jenter!

Leonora<3

Flørter med forumet
Idag har vi vært på 3D (er 22+1)! Skulle egentlig om tre uker, men var i oslo i andre ærend i dag, og ringte da bare for å se om de hadde time. Vi ville bare ha en UL til for å få bekreftet at det var gutt, siden jeg, pappaen og alle andre var overbevist om at jeg skulle få jente. Så det har vært litt vanskelig å stole helt på at det har vært gutt, men nå er det sikkert. Lille lå med henda foran ansiktet hele tiden , og ville ikke bevege seg stort, men fikk sett han smile (guttungen så ut til å ha like bredt glis som julia roberts!!), gjespe og lukke opp øya sine! [:D] Så da har pappaen kosta på lilleprinsen to supersøte sparkebukser fra babyshop, den ene skal være henteklær. fikk telefon fra butikken om at vogna vår er kommet, så da kan vi hente den en dag også.

Og siden vi har solgt leiligheten vår og må ut innen 21. mai, og vi enda ikke har funnet hus å kjøpe, var det helt topp at det kom en leilighet til leie i dag. Var mange på visning, men vi fikk den!! er litt stressa for at det nå plutselig skal dukke opp et fint hus for oss, men vi er jo plent nødt til å ha et sted å bo. Synes bare det er så slitsomt å ikke kunne slå meg til ro, og bo litt på ubestemt tid. Det er jo litt meningsløst og kjøpe gardiner og kjøkkenmøbler og sånn og, siden vi kanskje straks flytter igjen, men vi kan jo bli boende veldig lenge og, dersom det ikke dukker opp hus til oss. Og sist men ikke minst skal vi flytte ut på bygda der sambo kommer fra, og jeg er oppvokst i byen, så det blir veldig rart. Men leiligheten var veldig praktisk og fin da, med nytt kjøkken, stue, nytt stort flislagt bad og fire soverom og stor vaskekjeller. Er halvart av et vertikaldelt hus så er jo mulighet for å sette opp hundegård til hunden, og ha vogna stående ute når Mathiassen vår skal sove på dagen.. det blir nok bra, får jeg tru!! 

Jaja, meningsløs info for dere, men måtte bare fortelle det til noen, fordi jeg grugleder meg sånn til å flytte!

Er det ikke herlig når alt ordner seg?[:)]
Gratulerer så masse med både 3d og hus[:D][:D]

Back
Topp