det nye sjekke trikset

lille assa 75

Forumet er livet
vi er alle på besøk hos bestemor og bestefar (til ungene)...der har guttene mine eget rom som Mathias kaller for gutterommet...det er faktisk sjelden jeg får gå inn der siden jeg ikke er gutt.......

I dag er søskenbarnet til Mathias der og.....hun er 13 år og Mathias forguder henne....

så i dag sa han til henne "Du er den peneste jenten jeg har sett.....blir du med på gutterommet?"

hihi så søt[:D]

Bra triks

ORIGINAL: *lille bv engel*

vi er alle på besøk hos bestemor og bestefar (til ungene)...der har guttene mine eget rom som Mathias kaller for gutterommet...det er faktisk sjelden jeg får gå inn der siden jeg ikke er gutt.......

I dag er søskenbarnet til Mathias der og.....hun er 13 år og Mathias forguder henne....

så i dag sa han til henne "Du er den peneste jenten jeg har sett.....blir du med på gutterommet?"

Oj, den har jeg også hørt... på by'n en helge natt[8|][:D]

En skal tidlig krøkes, om god sjekker skal bli[:D]

åååååååååå så søtt da[:)][:)]

Åååhhh...han veit allerede korleis han skal sjarmere jentene. Søtt sagt[:D]

ORIGINAL: Knotten

Oj, den har jeg også hørt... på by'n en helge natt[8|][:D]

En skal tidlig krøkes, om god sjekker skal bli[:D]

håper han får nytt sjekke triks når han skal få seg dame...(heldigvis er ikke det før om 30 år)

ORIGINAL: *~Tammis~*

ORIGINAL: MammaIta

ORIGINAL: MammaIta

[:D] så søtt sagt [:)]

ORIGINAL: neflonde og prinsen

så søtt! hehe... var langt fra det han sa til meg når han traff meg... men men[;)]

men han spurte etter deg, etter vi gikk fra hverandre....han ble litt fornærmet at du ikke var med oss videre.....[:D]

så søtt! hehe... var langt fra det han sa til meg når han traff meg... men men[;)]

men han spurte etter deg, etter vi gikk fra hverandre....han ble litt fornærmet at du ikke var med oss videre.....[:D]

hihi... morsomt da! sender deg en pm om hva han faktisk sa...

gjør det du....

Back
Topp