Det nye BV-utseendet*oppdatert m/bilde*

Willeikke

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
♡Julekulene 2021♡
I like! [:D]

Bortsettfra at jeg ikke fikk kommet inn i hele går ettermiddag. Og nå ser jeg det sol-og-fjell ikonet som så mange har babblet om i månedsvis.
Og så enkelt og bra det har blitt.
Meg like masse altså!!

Litt dårlig da, tatt bilde av skjermen[8D] Men slikt utseende har jeg aldri hatt.

ORIGINAL: Shauri

Har ikkenoe nytt utseende jeg...

ikke jeg heller[8|][:)]

Hmm ikke noe forskjell hos meg i hvertfall [8D]

Her kan jeg trykke på et +-tegn så ser jeg hvor mange innlegg som er skrevet i en tråd osv...
Og så får jeg også opp det imagetegnet med fjellikonet. För har jeg bare hatt å klistre bilder mellom.

Ikke noe sånt her..har bare image knapp også.

Spesielt at folk har/har hatt forskjellig utseende... sånn som du viser er nytt hos deg har jeg alltid hatt...

Spesielt at folk har/har hatt forskjellig utseende... sånn som du viser er nytt hos deg har jeg alltid hatt...

Jeg har heller aldri hatt det. Kom ikke inn i hele går ettermiddag, så tydlig at de har oppdatert. Men rart at det er så forskjellig.

Samme her

ORIGINAL: Tonjeoglillegutt

Samme her

Vi kan spörre om noen med gammelt utseende tar bilde og viser. **tvillin85** har gammelt vet jeg.

Jeg har også alltid hatt det "nye" utseende.. Rart at det er forskjellig da 

ser ikke no sol og fjell jeg....
men bildene dine BabyR, er helt likt sånn det alltid har vært her.....[8D]

Her er det sånn som du viser.
Men på den andre dataen så er det kun imageknapp, men ikonene i oversikten har alltid vært der. Tror det har noe med programvaren på pc'n å gjøre. Er ikke sikker da, men..

er det nytt??? har d ikke alltid vært sånn? [:-]

ORIGINAL: Kraaka

Her er det sånn som du viser.
Men på den andre dataen så er det kun imageknapp, men ikonene i oversikten har alltid vært der. Tror det har noe med programvaren på pc'n å gjøre. Er ikke sikker da, men..

Kan hende det[:)]
Ikek mye forskjell, men nok ti lat det er noe annet. Venninna mi på Juni2010 har hatt samme "gamle" so mejg også alltid har hatt, den med -knappen istedetfor ikonet med fjell på.

Ja dette var rart, jeg har hatt det utseende du har bilde av,kan ikke se det er så veldig mye nytt hvertfall, men det fjell og sol greiene har jeg først fått nå, men det var her om dagen. [;)]

ORIGINAL: Triolise

Ja dette var rart, jeg har hatt det utseende du har bilde av,kan ikke se det er så veldig mye nytt hvertfall, men det fjell og sol greiene har jeg først fått nå, men det var her om dagen. [;)]

Åh, trodde du måtte sette inn bilder med -knappen også jeg[:-] Bare jeg som har hatt den hele tiden istedetfor fjell-ikonet?? Dritt.
Ikke har jeg hatt de + ´ene på forumsidne heller[&:] *lisa furte litt*

Back
Topp