Det nye besafesetet.

Søtnos*

Glad i forumet
Vi har kjøpt dette. Og lillemann satt veldig bra i det, samt sete passet veldig bra i bilen vår. Det har jo kommet veldig bra ut i tester så jeg håper og tror vi har ett bra sete til lillemann. Heldigvis har jeg ingen erfaring hvordan det er i kollisjon.

Godt å høre. Vi endte nemlig opp med dette setet, og snuppa satt ganske bra i det Syns også det virker mer stødig enn andre beltestoler med tanke på den isofixen

Godt å høre. Vi endte nemlig opp med dette setet, og snuppa satt ganske bra i det Syns også det virker mer stødig enn andre beltestoler med tanke på den isofixen

Søtnos* skrev:

Ja, var det vi kom frem til også:) Så likte jeg at det er en liten sovestilling på det. Vi fikk også anbefalt dette:)

Flere erfaringer?

vi har dette til begge og er veldig fornøyd.Hadde tidligere britax kid fix(som nå står i bil nr 2) men de liker besafe sitt sete bedre.Virker som de sitter bedre og det er mykere/mer polstret.

Det er en videreutvikling fra den forrige beltestolen til besafe, som i tillegg til den vri-funksjonen, har fått bedre sidestøtte, samt bedre støtte til beina. Kommer meget godt ut i test.

Her kan man se forskjellen på denne stolen, og en vanlig stol.

http://www.youtube.com/watch?v=XjFT8ls2r_M

Back
Topp