Det nermer seg no :))

*TryllTryll*

Stolt 3barnsmor <3
For oss alle sammen, tenk snart har me alle ein liten baby i armane våre. 

I dag skal eg skrivast inn på pasienthotellet på sj.huset der kor eg skal føde, det betyr berre ein ting, eg er snart i mål! 
3 dager til termin i dag.. :)
(Skal leggast inn pga lang reiseveg og kortefødsler tidligere..)
Slimproppen har dreve å gått litt etter litt og hatt nokon tak siden i går, men tar seg ikkje opp enda, så kroppen jobba jo mot ein fødsel :)

Ha ein fin dag jenter ♥

Spennende utvikling! Masse lykke til i innspurten.
Jeg har tydeligvis fått ryddedilla for tiden... kalles vel kanskje for redebygging? Tror det også er et tegn på at noe nærmer seg.

Lykke til :) Her er også redebyggingen i full gang! Merker jeg koser meg med det :)

Her er det bare to uker igjen... Men jeg synes tiden snegler seg sånn avgårde. Flere?
Det rare er at når andre har vært gravid så har jeg ledd litt når de har hatt 2 uker igjen og synes det samme :p

Masse lykke til til deg, så flott at du kan legges inn nå slik at du ikke risikerer å føde på vei til sykehuset! =) 

Tusen takk jenter ♥
Da var eg vel plassert på sj.hushotellet :) Tok litt tid fordi eg kom midt i vaktskifte og ein fødsel. Men fekk no rom til slutt.. ;)
Fekk og JM kontroll i mens, alt bra med vesla, nokon sammentrekkningar men tviler sterkt på at det blir fødsel heilt enda.
Har no 3cm åpning, men er halvmoden som jm sa, så ho tøyde litt..
Ho kunne kjenne på hode til babyen og det er godt festa, åsso kjente ho vannblæra.
Så no er det berre å slappe av og vente.. ;)

Back
Topp