Det nærmer seg!

Førstespire123

Forelsket i forumet
MayDay2021
Tenk det dere, nå nærmer det seg med stormskritt til vi skal få bli kjent med babyen vår på utsiden av magen! ❤️ Nå kan vi faktisk si at babyen kommer i neste måned! Hvor sprøtt er ikke det?! Husker hvor lenge jeg følte det var til termin når jeg testa positivt i uke 4 med en strek som kun vistes i rette lys og om jeg vred Tidlig testen i en spesiell vinkel:hilarious:

Vi har startet å forberede oss til fødsel ved å se på positiv fødsel kurset og føler det har hjulpet mye til å fjerne redsel for fødsel. Så nå gleder jeg meg bare! Hvordan forbereder dere dere på fødsel? :)

Ja, plutseleg er det kun 27 dagar igjen til termin! :eek: Samtidig som eg føler det har gått utruleg seint, så har det også gått i ein rasande fart til tider.

Vi held også på med positiv fødsel kurset, ellers gjer vi vel ikkje så mykje spesielt. Leser litt her og der, har nokre kontoar på instagram eg følger med på og prøvar å forberede meg litt til amming ved å lese litt på ammehjelpen.

Ja, plutseleg er det kun 27 dagar igjen til termin! :eek: Samtidig som eg føler det har gått utruleg seint, så har det også gått i ein rasande fart til tider.

Vi held også på med positiv fødsel kurset, ellers gjer vi vel ikkje så mykje spesielt. Leser litt her og der, har nokre kontoar på instagram eg følger med på og prøvar å forberede meg litt til amming ved å lese litt på ammehjelpen.
Oi, bare 27 ja! Da går det fort:) 50 her, så litt lengre, men føler det ikke er lenge siden jeg nådde 100 dager så det kommer nok til å gå fort nå også. Gleder meg til å starte på livet med henne utenfor magen ❤️ Høres ut som at vi forbereder oss ganske likt, har også lest en del om amming og prøver å forberede meg på at det vil være en læringsprosess og at jeg ikke må Miste motet om det ikke går i orden med en gang.

Jeg har 31 dager igjen idag! :joyful: Hadde noe jeg tror var modningstak i ryggen i hele går og natt men heldigvis gitt seg nå :eek: Håper ikke han kommer så fryktelig tidlig :hungover:

Tenk at det er April ja :) noen av babyene kommer nok nå i april også. Og noen i Juni også da :)

Ser masse YouTube videoer om både fødsel og amming no for tida! :hilarious: Noterer ned på mobilen min ting eg tenker kan vere lurt å hugse, gleder meg så masse :rolleyes: Er meir nervøs for korleis eg skal handtere 2 under 2 o_O

Jeg er uke 36 nå og mine kom i 37 og 38, så nå er det plutselig ikke lenge igjen! :eek:
Har slitet mye med maserier og bekkensmerter den siste måneden at det skal bli deilig å bli ferdig, samtidig veldig skummelt med fødsel og ha 3 barn plutselig :p
Prøver forberede meg med å tenke positivt, la kroppen jobbe med oxyytocin hormonet og prøve være mest mulig avslappet (lettere sakt enn gjort) :hilarious:

Forbereder meg til fødsel med å prøve å slappe helt av. Begynner å bli stressa for arbeidsoppgaver hjemme som jeg MÅ bli ferdig med før babyen kommer, og det blir fort sånn at fødselen kommer som julaften på kjærringa :hilarious: tredje gang så stresser ikke akkurat med fødsel og barseltid annet enn at det er viktig å ha nok overskudd til tiden som kommer etterpå...

Fått oversikt over størrelse 50-56 fra sist gang, vaska og lagt babyklær og gulpekluter i skuffer, det som gjenstår er å ta frem vogn og sprinkelseng, men det får mannen ta seg av. Ellers må det pakkes ferdig fødebag, lurer på å kjøpe meg noen komfortable litt finere klær enn jeg hadde sist permisjon. Men først må jeg komme meg i permisjon.. 3,5 uke igjen

Ja tenk at nå nærmer det seg sånn til de små er her! :love7 Virker så lenge siden testen endelig var positiv, bekymringene og gledene og alt som følger med :love2
Har så blandet følelser med at jeg gleder meg til han kommer, samtidig som jeg har så mye småpjusk og prosjekter jeg vil gjøre før han kommer (vet jo det blir dårligere tid når han er kommet :hilarious: ) Men alt er klart og storebror gleder seg også:joyful:

Back
Topp