Det nærmer seg...

LiHaLo

Forumet er livet
Novemberskattene 2014 <3
Endelig nærmer det seg ul.. jeg er så nervøs at jeg går på veggen. Nå har jeg venta på denne timen siden jeg tok første positive test!
I morgen 15.45 har jeg time. Håper så inderlig at det er en søt liten baby å finne der inne..
har så dårlig følelse, men vet ikke om den er reell, eller om det er frykten fra forrige gang når det endte i MA. 7+6 i morgen... kryss fingra for meg!
:) :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Krysser fingrene ! :) Går nok helt fint ! Bare liiiiiitt misunnelig ! Lenge til jeg skal på UL gitt ;o

Lykke til! Samme erfaring som deg, var topp og komme tilbake på ultralyd og endelig få good news!! Gruet meg skikkelig og var en sann glede når legen fant hjertelyd :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Så spennende! Krysser fingrene for deg!!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Takk jenter.. har sovet dårlig i natt, nå sitter jeg å drøvtygger frokosten.. er redd, gruer meg noe sinnsykt! Blir en laang dag på jobb!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Masse lykke til :-)

Masse lykke til! :)

Lykke til kjære deg! Måtte timane fly idag, slik at du snart får sjå eit bankane hjarte blinke mot deg! ❤️

Lykke til <3 krysser fingrene for deg :)

Masse lykke til. Krysser fingrene for deg :Heartred

Lykke til ❤️

Sent from my iPad using BV Forum

Hvordan gikk det??:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Det gikk kjempebra! Vi så en liten skatt på halvannen cm med bankende hjerte <3 ble sååå letta og glad! Knøttet var akkurat så stort som det skulle være, og hjertet banket fint. 7+6 i dag som jeg hadde regna meg frem til :)
Lykkelig langt inni sjela! Legen sa 95% sjanse for at jeg kom til å føde et levende barn i november <3

Vedlegg

• 1395858095082.jpg
    1395858095082.jpg
    56,3 KB · Visninger: 34
Det gikk kjempebra! Vi så en liten skatt på halvannen cm med bankende hjerte <3 ble sååå letta og glad! Knøttet var akkurat så stort som det skulle være, og hjertet banket fint. 7+6 i dag som jeg hadde regna meg frem til :)
Lykkelig langt inni sjela! Legen sa 95% sjanse for at jeg kom til å føde et levende barn i november <3
Kjempebra, grattis da, skjønner at dette må føles helt fantastisk,
nå er det bare å nyte :)

Fantastisk, så herlig. Gratulerer:)

Back
Topp