Det nærmer seg :)

Merkelig når en ser tilbake så har tiden gått ganske fort. I dag har jeg menstermin, men det er fremdeles 8 dager igjen til ul termin. Håper veldig det skjer noe snart, for 8 dager virker lenge... eller en kan gå enda lenger enn det og.
Er utrolig lei, formen er på bånn og blodtrykket er i taket. 

Lykke til alle som ikke har født og gratulerer så mye til dere som koser med deres skatter :)

Jeg er to dager på overtid og kjenner at dette er den største tolmodighetsprøven jeg har blitt satt til. Utrolig kipt å våkne hver morgen og fortsatt være like gravid! Men det er uansett ikke lenge til, om hun kommer ut av seg selv eller må bli satt i ang ;) får bare tenke positivt, de kommer ikke raskere selv om vi vil a de nå :) lykke til!

Jeg er helt enig, tiden har egentlig gått veldig fort selv om det akkurat nå føles som om den står helt stille.. :p
Jeg har 12 dager igjen til termin, har fått time for kontroll hos både jordmor og lege på sykehuset dagen før termin pga at jeg har diabetes. Og hvis ingenting har skjedd før den tid, blir jeg igangsatt. Mye spenning rundt alt nå, føler jeg! Det blir uansett de lengste dagene i hele mitt liv, hvis det ikke starter av seg selv!:)
Lykke til!

Back
Topp