Det nærmer seg

Mirus

Forumet er livet
Ei jeg kjenner fikk ei lita jente i natt. Kjenner, at jeg faktisk gleder meg til det er min tur igjen nå. Den første tiden og spesielt de første minuttene, etter fødsel, er helt magiske. I slutten av mai fikk en kollega en gutt, da kjente jeg at jeg var veldig glad det ikke var meg. Så her har det helt klart skjedd ei forandring den siste måneden, og bra er jo det, siden det nå er igjen bare 2 mnd til termin. Håper bare, at alt går like fint denne gangen som med de to første og at vi får en frisk og fin liten baby!

Snakke med en eksnabo i går som hadde hørt av barnebarnet sitt, at jeg skulle ha en liten en igjen. Hennes kommentar: Det kan da ikke stemme, hun fikk da nettopp en.......

Haha, og det stemmer jo og for det er jo ikke lenge siden vi fikk januarbabyene våre. Men jammen har lille gutten min blitt stor i det siste. Han løper, snakker og prøver ut. Lang er han blitt, og mye klarer han selv. Lurer på hvordan han reagerer på å bli storebror, og på hvordan eldste reagerer på å få enda en konkurrent i "matfatet"!

blir spenneden ja og se hvordan de andre reagerer!!

du må ha masse lykke til, og tenk!!! bare 2 mnd igjen!! kjenner jeg er litt misunnelig, men samtidig hadde jeg aldri vært klar til å føde en baby om 2 mndSiden jeg ikke er gravid en gang :D

Kjenner jeg er litt glad jeg ikke er gravid eller skal ha en liten en igjen snart.. Jeg er så grusomt sliten for tiden så... Hehe
Men kjekt at du GLEDER deg nå då!! =D =D Blir nok kjempe bra! Og ja de første minuttene etter babyen er kommet ut er virkelig magisk!!

Back
Topp