Det nærmer seg med museskritt

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
I natt våknet jeg et par ganger med skikkelige magetak. Fantastisk å kjenne at vi går sakte men sikkert mot juli;)

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Ja det kribler i magen ved tanken på at vi snart sitter her med verdens fineste lille skapning i armene alle sammen :)

Klarer ikke å vente:)

Lurer på hvem av oss eller snarere hvor mange av oss juli jenter som får junibabyer- i følge statistikken her inne er det jo endel som skal komme i "feil" måned;)

Mange har jo også termin i begynnelsen av juli, så om en uke passerer de 37 og er klare:-)

Oiii så spennende!! Jeg merker ingenting på at kroppen forbereder seg. Føles ut som jeg skal gå til oktober!! :p

Gutt 13.06.2006
Gutt 16.09.2008
Termin 05.juli

Ja, det er herlig å kjenne på at vi nærmer oss nå! Nå er vi jo i juni jo :-)
Bare 9 dager til jeg runder 37 og er klar for en liten gutt i hus :-) Men jeg har vel ikke på følelsen å få lenge før termin, selv om jeg må innrømme det hadde vært deilig ;-)

I starten hadde jeg en skikkelig følelse av at tulla ville komme før, men den tanken har jeg slått helt fra meg. Det vil jo føles som km jeg går på overtid om jeg tenker på det;)

Har fortsatt en følelse av at min kommer før. Alt mellom 1 mnd til 14 dager. Så får vi bare se da.
Forhåpentligvis er det bare ''skrekken'' min som skremmer meg siden vi fortsatt mangler en god del ting i hus.
Neste helg reiser samboeren med fly til en annen del av landet i forbindelse med jobb.
Dvs. torsdag-søndag.
Hadde jo vært typisk om noe hadde skjedd da :P
Da er jeg alene med tulla og hele pakka men tror neppe det skjer noe så tidlig.

I starten hadde jeg en skikkelig følelse av at tulla ville komme før, men den tanken har jeg slått helt fra meg. Det vil jo føles som km jeg går på overtid om jeg tenker på det;)

Enig - er kanskje derfor jeg har gått bort fra å tenke han kan komme tidlig? Har jeg forventninger om det, blir de siste 4 max 5 ukene lange nå ;-)

Jeg er mega spent på når babyene begynner å komme, er jo som dere sier mange som har termin helt i begynnelsen av Juli å da er det jo ikke så lenge igjen! :D
Føler egentlig tiden går utrolig sakte men av og til syns jeg den går fort likevel.. :P hehe.. Her har jeg belaget meg på å gå alt i fra 7 - 11 dager over termin så jeg har lenge igjen hvis det skjer! ;) Meeen hvis hun vil komme før er hun hjertelig velkommen! :D

Back
Topp