Det nærmer seg jo faktisk

Camilla:)

Stolt trebarnsmor!
Altså, jeg må innrømme at dette svangerskapet har gått ufattelig tregt. Føler virkelig at dagene bare snegler seg av gårde.
Men, etter å ha tenkt meg litt om, så er det jo bare 5 uker og 6 dager til termin.
Og det eeeer jo faktisk ikke såååå lenge til.
Med skolestart neste uke (storebror i 2 klasse og storesøster som skal begynne i 1 klasse), så håper jeg tiden går enda fortere.
Imorgen er det 40 dager til termin og jeg er endelig høygravid!!
Så nå kan jeg faktisk si meg enig med alle de som sier: "Ikke lenge igjen nå!!"

Endelig :)

Synes tiden går fort jeg, den har egentlig det hele tiden:) mens samboeren derimot, synes det går fryktelig tregt:p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Syns dette svangerskapet har gått fort å tregt, nå på slutten syns jeg ikke det går fort nok :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Gikk tregt de første 16 ukene, siden jeg var så dårlig, så hjalp det vel ganske greit etter OUL! Men når jeg bikka 30 uker så gikk det tregt igjen! Nå er det sneglefart deluxe! :p

Synes du!?
Det virker som jeg har vært gravid i bare noen få måneder, så fort har det gått! Og nå er det bare 24 dager igjen til terminen. :o

Var redd for at det skulle gå saaaakte siden jeg er førstegangs, og har vært sykemeldt siden februar, men den gang ei. :D

Jeg syns tida har gått kjempefort jeg :) men de siste 40 dagene kommer til fly avgårde vettu ;)

Jeg syntes første svangerskap gikk tregt, mens andre raste av gårde. Da var det også travle tider m en 2-åring, studier, praksis, huskjøp og renovering etc. Mens denne gangen går det litt saktere igjen. Gleder meg sååååå mye til lillesøster kommer! Er nok derfor det går litt sakte. Nesten alt er klart, men jeg nyter jo også dagene alene hjemme når gutta er i bhg/skole og jeg har litt alenetid :)

Syns det har gått usannsynlig seint... :) Men så var eg heime fra jobb 3,5 mnd i vinter, og er aleine stort sett kvar kveld pga husrenovering, så dagene blir veldig lange... Men... Imorgo teller eg 35 veker, og snart permisjon... :)

Jeg synes det har gått kjempeseint, selv om det er nr 2 :) Men nå popper det jo ut babyer på august-forumet! :D

Jeg synes første svangerskapet gikk fort, men dette går veldig seint. Så jeg gleder meg veldig til barnet kommer nå :)

Back
Topp