Men det er vel normalt?
Flere som har det sånn?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ei datter på 5 fra før.. Men husker ikke noe fra detJeg har ikke det, men hadde det da jeg var gravid med kommende storebror. Kanskje det stikker mer første gangen?
Godt og høre det ikke bare er meg♡Samme her! Selv om jeg venter nummer tre, er jeg like nervøs hver gang!
Glemte og quoteLivmora havner jo til slutt langt over navlen, ville vært unormalt å ikke kjent den strakk seg litt![]()
Mhm det skjønner jeg godt! Har hatt en sa selv for ikke så lenge sidenSant det.. Jeg blir bare så nervøs av di mensensmertene :-o Hadde SA for 8 mnd siden..
Takk for gode ord ♡Mhm det skjønner jeg godt! Har hatt en sa selv for ikke så lenge sidenmen kjente veldig forskjell på den sa enn disse murringene (selv om det kan føles likt pga redsel og bekymring) ... men slapp av å prøv å nyte det
snu det om til noe positivt og tenk at det er et tegn på at baby vokser
![]()
Enig ♡Har det sånn her også, godt å høre at vi er flere og at det er ganske normalt![]()
Jeg har ikke det, men hadde det da jeg var gravid med kommende storebror. Kanskje det stikker mer første gangen?