Det murrer og stikker i magen :-o

Samme her!

Prøver og tenke at det er normalt.. Men så blir jeg litt nervøs likevel.. :-o Men godt og høre vi er flere :D

Jeg har ikke det, men hadde det da jeg var gravid med kommende storebror. Kanskje det stikker mer første gangen?

Stikker som bare det her også! Spesielt når jeg strekker meg. Husker ikke det fra første gang, men husker det veldig godt fra andre gang!

Sant det.. Jeg blir bare så nervøs av di mensensmertene :-o Hadde SA for 8 mnd siden..
Mhm det skjønner jeg godt! Har hatt en sa selv for ikke så lenge siden :( men kjente veldig forskjell på den sa enn disse murringene (selv om det kan føles likt pga redsel og bekymring) ... men slapp av å prøv å nyte det :) snu det om til noe positivt og tenk at det er et tegn på at baby vokser :)

Mhm det skjønner jeg godt! Har hatt en sa selv for ikke så lenge siden :( men kjente veldig forskjell på den sa enn disse murringene (selv om det kan føles likt pga redsel og bekymring) ... men slapp av å prøv å nyte det :) snu det om til noe positivt og tenk at det er et tegn på at baby vokser :)
Takk for gode ord ♡

Back
Topp