Det murrer og murrer, også.. Murrer det litt til...

Delira

Forelsket i forumet
Blir smått tussete her jeg sitter en sløv søndag jeg!

Er i dag på min 9'ende RD, og murringene er EKSTREME.. For ikke å snakke om sippingen ..
Jeg sipper av ALT :smiley-ashamed005

De andre gangene vi har hatt forsøk, eller ventende forsøk har lissom hatt en intuisjon. En magefølelse..
Men denne gangen er jeg skikkelig usikker!! Jeg våknet på RD 7 med noen massive murringer, som varte et lite kvarter, og etter det er de kommet mer og mer tilbake, og varer mye lenger. Jeg får ikke lenger sove om morningen, og jeg er B-MENNESKE. Og jeg skjønner jo at den murringen er enten eller. Enten kommer TR snart, eller så er det lille spire som klorer seg fast enn så lenge. Ikke vært et eneste synlig tegn på at TR er i anmarsj vaffaliaffal :)

Denne gangen tror jeg på en måte at det har gått, samtidig som jeg tviler sterkt. Lutinus er jo en stor slemming som kan gi mye falske forhåpninger. Derfor syns jeg det var mer ålreit med fryseforsøk, for da brukte jeg ikke noe progesteron. Alt var naturlig. Meeen.. time will show..
Testedag på fredag, så en må vel bare prøve å ha på skyggelapper når en passerer testene i butikkhylla :cool:

Forbaska emosjonelt tankekjør og forvirring det greiene vi driver med.. o_O

Kveldens utblåsning fra disse kanter!! Regner ikke med jeg er den eneste utålmodige rugeren der ute :)

Slenger ut en stor dose klemmer til alle som vil ha

Er til å bli gal av... Symptomer eller hormoner? Umulig å si... Og alt man kjenner når man virkelig kjenner etter. Krysser uansett fingrene for deg <3

hehe...skjønner "galskapen! Krysser ivertfall fingrene for deg! :)

Hehe ja her inne er det ihvertfall ikke vanskelig å finne forståelse :)

Som min bedre halvdel sa i dag da det kjentes ut som jeg skulle sippe meg tom for tårer; "denne prosessen er både tøft, spennende, utfordrende og til tider smertefull for oss begge, gullet, men! Ingenting er gratis her i livet. Det koster å prøve å oppnå det man ønsker seg mest.."

Jøss... Der hørtes det plutselig ut som om min vanligvis så ukompliserte sambo er en dyyyyyp mann :P hehe. Den uttalelsen der var han heldig med! ^^,

Sent from my iPhone using BV Forum

Akkurat det at man blir lett til å ta til tårene er et sikkert graviditetstegn hos meg, det er nesten det første som kommer! Og det merkes tydelig, for jeg er aldri særlig lettrørt ellers, gråter nesten aldri av filmer og slikt. Men når jeg er gravid har jeg prestert å gråte til Big Bang Theory!! :-D Og hos meg er det ikke medisinene som gjør det, jeg reagerer ikke på dem i det hele tatt når jeg ikke er gravid.
Hååååper det viser seg å være slik for deg også!!

Håper tegnene du har skyldes en spire på vei! Det er en berg-og-dalbane de lux, dette. Forhåpentligvis kommer du ut som vinner i enden av disse ukene og da er det vel verdt det! ;)

Akkurat det at man blir lett til å ta til tårene er et sikkert graviditetstegn hos meg, det er nesten det første som kommer! Og det merkes tydelig, for jeg er aldri særlig lettrørt ellers, gråter nesten aldri av filmer og slikt. Men når jeg er gravid har jeg prestert å gråte til Big Bang Theory!! :-D Og hos meg er det ikke medisinene som gjør det, jeg reagerer ikke på dem i det hele tatt når jeg ikke er gravid.
Hååååper det viser seg å være slik for deg også!!

Hehe veeel, jeg er alltid litt lettrørt, men ikke av ting som nå ^^, bare jeg sier til sambo at jeg elsker han begynner jeg å sippe! Om han skal på trening og blir borte halvannen time, sipper jeg som om jeg aldri skulle se han igjen hahaha jeg sipper altså så mye at det blir for dumt!
Og sånn var jeg ikke sist på ICSI. Meeen. På en annen side så kan man sikkert bli ekstra følsom når man er litt tankekjørt også :)

Kjenner testekløen snart tar overhånd her. Jeg tok en igår, men det var mest for å sjekke at EL sprøyta er på vei ut av kroppen. Så da vet jeg at OM jeg sprekker føre testdato, så er en evt strek lettere å tyde :P var svaaaak knapt synlig skyggestrek igår, og er ganske sikker på at det er sprøyta som henger igjen :)
Ryker nok på en smell en dag eller to føre testdato kjenner jeg meg selv rett :P

Som min samboer sa til meg når jeg var skikkelig frustrert og lei en dag.... "det tar tid å lage skikkelige barn!" da fikk han meg til å le og jeg klarte å tømme hodet for vonde tanker og følelser, hvertfall for en stund!

Kjennes det ut som skikkelige menssmerter? Jeg har fått det, og det kommer og går... Til tider skikkelig vondt.. Har ikke hatt sånne før, og har aldri testa positivt heller..., men jeg går ikke på hormoner da... Håper de vonde murringene/ menssmertene er positivt for oss :-)

Som min samboer sa til meg når jeg var skikkelig frustrert og lei en dag.... "det tar tid å lage skikkelige barn!" da fikk han meg til å le og jeg klarte å tømme hodet for vonde tanker og følelser, hvertfall for en stund!

That's what this is!! Real deal perfect babymaking ;)

Kjennes det ut som skikkelige menssmerter? Jeg har fått det, og det kommer og går... Til tider skikkelig vondt.. Har ikke hatt sånne før, og har aldri testa positivt heller..., men jeg går ikke på hormoner da... Håper de vonde murringene/ menssmertene er positivt for oss :-)

Ja så vanvittig også! Typ "nå er'n rett rundt hjørnet-smerter".. Og de to siste døgnene har jeg hatt massive smerteri bekkenet. Kan ikke huske å ha hatt så vondt siden jeg var gravid med eldstemann for 13 år siden..

Jeg ryker tvert på en smell i morra tidlig måtte gi etter for det store testesuget og kjøpte test i dag... Så dum vøtte.. Men! Noe vilt må jo jeg gjøre også :P og er den blendahvit, så jaja. Da er det bare å prøve å holde ut noen dager til ;)

Murringer uten Lutinus kan være et godt tegn :) var sånn jeg skjønte at testen ville bli positiv sist fryseforsøk :) Hvor lenge har du ruget nå? :)

D
Ja så vanvittig også! Typ "nå er'n rett rundt hjørnet-smerter".. Og de to siste døgnene har jeg hatt massive smerteri bekkenet. Kan ikke huske å ha hatt så vondt siden jeg var gravid med eldstemann for 13 år siden..

Jeg ryker tvert på en smell i morra tidlig måtte gi etter for det store testesuget og kjøpte test i dag... Så dum vøtte.. Men! Noe vilt må jo jeg gjøre også :P og er den blendahvit, så jaja. Da er det bare å prøve å holde ut noen dager til ;)

Murringer uten Lutinus kan være et godt tegn :) var sånn jeg skjønte at testen ville bli positiv sist fryseforsøk :) Hvor lenge har du ruget nå? :)

du da? Hvor mange rugedager?

D
du da? Hvor mange rugedager?

Siden forrige fredag, så 12 dager i dag :) to laaaange dager igjen til testing :P trodde ikke der var mulig for tida å gå så seint jeg!

Siden forrige fredag, så 12 dager i dag :) to laaaange dager igjen til testing :p trodde ikke der var mulig for tida å gå så seint jeg!

Åh så spennende!! Heier på deg! Og håper den har klort seg fast!! :-D hadde ikke klart og vente med og ta en test!!! :-P
Hos meg har det vært ganske stille i dag..., håper ikke toget har gått for meg... :-/

Åh så spennende!! Heier på deg! Og håper den har klort seg fast!! :-D hadde ikke klart og vente med og ta en test!!! :-P
Hos meg har det vært ganske stille i dag..., håper ikke toget har gått for meg... :-/

Jeg røyk på nok en blendahvit teste smell i dag tidlig, og i dag ser det ut som TR er i anmarsj..
Den testen var like hvit som et forbaska pepsodentglis...

Her ble det negativ test i dag også :'(

Back
Topp