Det minker virkelig på dagene...

x1x*månesol*

Glad i forumet
Nå som mange har begynt å nærme seg termindatoen og er ute i permisjon så lurer jeg på hvor langt unna hjemmet dere oppholder dere om dagene...men tanke på at fødselen plutselig kan starte...

hehe jeg er stort sett hjemme jeg..
lengste jeg reiser bort nå er i butikken[8D]

Vel, i går var jeg på en 6 timer lang fjelltur...

Jeg gjør det jeg ellers ville gjort[:D]

Hmm jeg farter ikke så mye rundt jeg.. er jo på butikken, fysio og kanskje hos et par venninner.. og alt dette er vel en 15-30 min hjemmefra.
Er vel en 30 min fra sykehuset også.. eller er jeg hos mormor i særp så har jeg kortere vei til sykehuset [8D]

Bor ca ei mil unna Trondheim sentrum, 20-25min med buss, 10-15min med bil.. men om man først er i sentrum er det jo kort vei til sykehuset her.
Såå, hender seg nok at jeg tar noen turer til byen for å gå på kafé eller shoppe litt.

Men når du sier det på den måten, så skal jeg virkelig begynne å vurdere å legge litt stæsj i sykehusbaggen (har ikke pakket ennå jeg.. [;)] ) og legge ut nøkkel til huset i tilfelle jeg trenger at noen stikker innom å henter den for meg. [:D]

Jeg er litt rundt omkring, men har jo aldri med meg noe. Så måtte reist hjem igjen for å hente, noe som er en kjempe omvei. I helgen var jeg på voss hos svigers, skulle til 2 års fotografering med snuppa [:D]
Alt ordner seg uansett, så tenker ikke så mye over hvor jeg er...[:D]

Jeg klarer nesten ikke å gå, så er bare hjemme! Hadde jeg vært "sprek" hadde jeg nok reist litt rundt på besøk og sånn, er jo sjelden fødselen pangstarter, man går jo ofte hjemme med rier i mange timer først [:)]

ORIGINAL: Drømmeren

hehe jeg er stort sett hjemme jeg..
lengste jeg reiser bort nå er i butikken[8D]

Samme her.

Har gjort det som jeg har gjort til vanelig til nå[:)]
men nå som riene har startet holder jeg meg hjemme =)

ORIGINAL: GitteLen

Me2 - altså ikke fjellturen, men gjør det jeg ellers ville gjort...finnes alltids et sted jeg kan føde på i nærheten[:)][:)]

ORIGINAL: Buble

ORIGINAL: GitteLen

Me2 - altså ikke fjellturen, men gjør det jeg ellers ville gjort...finnes alltids et sted jeg kan føde på i nærheten[:)][:)]

Ja[;)] sykebilen kommer fort hvis du ringer også[:)]

Ja, det minker virkelig på dagene nå!
Jeg holder meg for det meste i byen. Og reiser jeg noen plass, så er det til stavanger. Men det er jo bare 1 time nærmere sykehuset enn her, så det går fint [;)]

Jg farter ikke mye rundt, men d r fordi jg ikke klarer d. Så da r jg mest hjemme[:(]

Jeg tenker ikke så mye på det jeg, gjør som jeg alltid har gjort!

Back
Topp