Det mest irriterende....

SmåBarnsMamma

venter vårt fjerde nurk <3
Jeg kan oppleve om dagen er denne fysingen! Blir nesten gal :(
mannen hadde laget god biff middag og pyntet med lys osv. Det eneste jeg klarte å tenke på var en deilig sjokolade kake, men sjokoladekrem. Endte så klart opp med å lage denne, og lysten forsvant når kaken var ferdig stekt, uten glasur!! :(
flere som sliter med fysing?

Fysing? :P

Sleit som et uvær meg det i starten av graviditeten. Jeg hakket tenner og skalv og det var ikke noe særlig. Heldigvis har det roet seg. Har lest om folk som har det lenger ut/hele svangerskapet. De satt i syden i 35+ og hakket tenner og frøs. Jeg fylte flasker med varmt vann å la under dyna med meg. Varmet opp sånne risposer(datterens) eller tok en laaang varm dusj. Det hjalp veldig for meg.

Fysen= å ha lyst på noe :D

Jeg er stadig fysen på noe- og som regel demper en is fysingen. Desverre har isen allerede begynt å sette seg på rumpa og hoftene, så håper snart det gir seg ;) Jeg var også superskuffa her om dagen da mannen hadde kjøpt med seg hjemmelaget aioli, nystekte steinbitkaker fra fiskeriet og deilig brød på Godt brød (til 70 kr stk!!!)- alt jeg tenkte på var kyllingfilet, ris og saus...hehe...

Back
Topp