Det merkes ..

Frk.MammaMor

Elsker forumet
At konkurransen er slutt... Februar 2012 er dødt igjen..! emoticon

ja, jeg syns også det har vært en opptur....var jo trivelig å være her inne å lese/skrive. Synd det skal være slik. Mulig det er feil av meg, men lurer på om fb får ta en del av skylden...

er den feilen tilbake nå...

Ja er nok facebook ja..Jeg er ikke der da.. Så ønsker meg mere liv her!!!!

Jeg er heller ikke på facebook, har heller ikke et ønske om å være der. Syns det er fint å ha et annet sted som er mer anonymt, et sted hvor alle kan være

jeg er faktisk inne her ganske ofte, men HVER ENESTE gang jeg skal skrive et svar, så må jeg logge inn, og som regel (hvertfall 2/3 ganger) må jeg be om nytt passord, fordi de mener at det er feil passord. Grrr, er så sint på de innloggingsgreiene, at jeg holder på å klikke.... Så det mangler et par innlegg og svar om dagen fra meg, bare pga de innloggingsproblemene mine...!!

huzky skrev:
jeg er faktisk inne her ganske ofte, men HVER ENESTE gang jeg skal skrive et svar, så må jeg logge inn, og som regel (hvertfall 2/3 ganger) må jeg be om nytt passord, fordi de mener at det er feil passord. Grrr, er så sint på de innloggingsgreiene, at jeg holder på å klikke.... Så det mangler et par innlegg og svar om dagen fra meg, bare pga de innloggingsproblemene mine...!!

Får du ikkje til å huke av "husk meg" eller noko slikt? Det har eg på dataen min her heime, så då er eg logga inn så snart eg går inn på sida

Jeg er ikke like aktiv, men har tusen ting i hodet akkurat nå pga bhg-problemer.
Skal prøve å komme sterkere tilbake i helgen :-)

Jeg prøver og skrive og lurer på diverse, men synest det er lite action her egentlig. Jeg er heller ikke på facebook gruppen til februar 2012 men er i gruppe på min egen kommune, synest det er kjedelig at alle skal være der og skrive i steden for her...  :( :( 

Kanskje vi alle bare må ta tak i oss selv da istedet for å forvente at andre skal starte tråder og heller gjøre det selvHvis vi vil ha liv her inne må vi starte med oss selv

Er ikke i noen grupper på FB. Synes det er koselig her inne selv om jeg ikke er noe flink til å lage tråder :-) Men er inne å leser flere ganger om dagen.

Jeg har hatt så problemer med å logge meg inn på BV de siste ukene. Jeg kommer rett og slett ikke inn. Mister litt lysten da, men det har gått greit de siste to dagene.

Jeg har ikke vært her så ofte...rett å slett fordi jeg enten ikke har vært på dataen, eller at jeg er på facebook og spiller spill der :P Men nå skal det skjerpes her i gården :)

Synes dette er så kjekt forum å være på, så synd det er så rolig som dere sier 

Hvis dere trykker på en av artiklene på babyverden først, og så trykker på logg inn så kommer dere inn uten problem, det har funket for meg værtfall:-)

Back
Topp