det måtte en far til...

paprika

Gift med forumet
Julibarna2014
for at lillegutt skulle ta smokken..

i det siste så har det kun vært pupping hele tiden...og han spiser ikke, så det er ikke økedøgn, han skal bare ha puppen i munnen for å sove...og jeg kan jo ikke sitte som en smokk hele tiden...og jeg har prøvd såå lenge på å få han til å ta smokken, men han brekker seg og spytter den ut hver gang jeg har prøvd..

så nå når jeg var nede og tok kveldsstellet på storesøster så hadde far i huset fått lillegutt til å ta den..far var like overrasket som meg [:D]

sikkert fordi han ikkje lukta pupp og mat!!:)
mhm!!;D det er unnskyldningen min kvar gong joakim roar seg hos papaen istede for hos meg; han lukter rett og slett ikkje mat;D

ORIGINAL: sorciere_

sikkert fordi han ikkje lukta pupp og mat!!:)
mhm!!;D det er unnskyldningen min kvar gong joakim roar seg hos papaen istede for hos meg; han lukter rett og slett ikkje mat;D

Akkurat som jeg skulle sagt det selv [;)][:D] det er min unnskyldning også [:D]

Det er nok noe i det der[:D][:D]

ORIGINAL: bettand

Det er nok noe i det der[:D][:D]

trur nok det jah;D

ja det må det jo...samme med legging..vi samsover enda, men hvis jeg blir liggende ved siden av mini etter amminga før soving, så roer han seg ikke..jeg må gå på do en tur, og når jeg kommer tilbake, må jeg legge meg bak han (han ligger på høyre sida si) da sovner han fort..

hehehe;D her sovner gullet somregel med puppen;P eller... han gjer det når vi legger oss.. så då legger eg han i senga.. etter 3 t vil han ha påfyll... og.. ehm.. [&o] då sovna eg nesten alltid ifrå han, så eg eit ikkje korleis det går med han:P ....anna enn at han ikkje vekker meg før 3 t seinare:P

ORIGINAL: Svartengel

Salsa: Svetten renne jo av oss til tider? [:-][:-][8D]

eg DIGGA deg;D

Det var pappa som måtte til her også for at storebror skulle ta smokken, men det tok 3 mnd[8|] Vi jobber fortsatt med smokk på lillebror, der er det kun puppen som gjelder.....

Back
Topp