Det kommer juni babyer :)

• Trådstarter Trådstarter Jentemamma♡
  • Opprettet Opprettet
J

Jentemamma♡

Guest
Tenk at det allerede kommer juni babyer!! dette er så spennende :-) Plutselig er det oss :-)

Åh, nå er det jammen ikke lenge igjen til August-babyene våre kommer nei! :D

Ja, om to mnd er det her i gruppa det begynner å skje ting. Koselig å tenke på!

Oi, så det vil da si at når det er juli så begynner vi med å få babyer også :D

Har følelse på at det blir en julibaby på meg :P

Og nå er det kommet en juli baby også! Dere står vist for tur;)

Ugg, har en rar følelse på at jeg føder før termin og det vil jeg virkelig ikke for da må jeg føde på et sykehus jeg absolutt ikke vil innpå engang! :/ Skal bli sendt til Tromsø par dager før termin, HVIS jeg får plass der da. Så jeg håper jeg både får plass i Tromsø og at jeg rekker å reise dit før fødsel! :p

Jeg håper litt på å få en uke før eller noe, men ikke mer enn 20 dager! Synes litt synn på de som får alt for tidlig.. Er egentlig glad for hver dag som går å hun er der enda! :)

Skummelt! Absolutt ikke klar for at det skal skje noe på lenge ennå. Men nå har jeg jo termin i slutten av august, så forhåpentligvis mange uker igjen :)

Ugg, har en rar følelse på at jeg føder før termin og det vil jeg virkelig ikke for da må jeg føde på et sykehus jeg absolutt ikke vil innpå engang! :/ Skal bli sendt til Tromsø par dager før termin, HVIS jeg får plass der da. Så jeg håper jeg både får plass i Tromsø og at jeg rekker å reise dit før fødsel! :p
Hvor vil du bli sendt om det starter før da??;)

Tiden går fort, har bare 90 dager igjen til termin.

Håper på å ikke gå over termin denne gangen, men vil ikke føde for tidlig heller.

Back
Topp