Det kommer en dag imorra....

Glucusa

Forelsket i forumet
Ja, nå skal jeg pakke det siste i bagen og ta en dusj...så er det inn på sykehuset igjen....

For i morgen kl 8 er det tid for KS..... :D

Jeg har vært innlagt på sykehuset siden mandag pga høyt BT og endel andre ting... så derfor er KS blitt fremskyndet litt ;) Har har perm i 2 dager,så nå bærer det inn igjen :P

Åhh....som jeg håper alt går bra, ble et ganske komplisert KS forrige gang...og siden jeg har diabetes og endel andre sykdommer er det også en fare for lillemann når han kommer ut....men nei..nå må jeg tenke positivt og glede meg over at rett over et halv døgn så er jeg blitt mamma igjen !!!!   :D

håper alt går bra og ser fram til oppdatering!

å så spennende!! 

masse lykke til i morgen og gleder meg til oppdatering når du og babyen er "på beina" 

Ønsker deg masse lykke til:)

Oi, det blir litt ekstra spenning da, men ettersom det er klar over utfordringene som kan komme så går det helt sikkert helt bra.
Ønsker deg masse lykke til og håper du gir en lyd fra deg når han har kommet ut. :-)

Masse lykke til!! Krysser fingrene for at alt går fint, både for deg og den lille;)

Lykke til imorgen!!!

Masse lykke til i morgen!! <3

Ja, da er vår nydelige skatt kommet til verden :) Han var helt perfekt med vekt på 3390 og 51 lang.. Som sagt så gruet jeg meg til spinalen pga den funket ikke sist, men det gjorde den idag :D tok en halvtime før de klarte det, men gikk tilslutt.. Lillemann er frisk og fin, blodsukkeret under kontroll og fått vannet ut av lungene ;) Jeg har reagert på smertestillende , så har i noen timer nå spydd , kaldsvettet og gått rund for meg.. Men det begynner å slippe taket nå :) Så nå skal vi kose oss resten av dagen med den flotte skatten <3>

Gratulerer så mye! Bra det går bedre etterhvert. Kos dere :)

Gratulerer så mye!! Bra det gikk fint denne gangen, håper formen bedrer seg raskt! Kose deg masse med den lille :-)

Gratulerer så masse!

gratulerer så mye med prinsen 

kose dere masse!! 

Gratulerer å så mye!!!

Back
Topp